Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ännu en tråkig måndag..

Ja, söndagar och måndagar är väl dom tråkigaste dagarna som finns? På söndagar är jag för det mesta bakfull, vilket gör att jag bara ligger inne, vilket är tråkigt. På måndagar är jag så jävla trött efter skolan så då ligger jag också bara hemma. Eller ja, det gör jag väl mer eller mindre alla dagar ;P Vilket liv man har. Men det finns inte så mycket annat att göra så!

Så här ser min planering ut inför veckan:

Måndag: Skola och slapp.
Tisdag: Ledig. Städa och byta sängkläder hos pappa. Gå hem till morfar en sväng. Gå hem till mamma efter det och kolla lite på bilen.
Onsdag: Skolan, ska få rulla på väg med lastbil. Sen övningsköra med pappa förhoppningsvis.
Torsdag: Skola, hälsa på morfar, gå hem till mamma.
Fredag: Skola, åka till mamma, fixa med bilen, slappa.
Lördag: Färga håret, fixa med bilen, slappa.
Söndag: Slappa.

Jobbig vecka, not :P

I helgen vart det inte så många knop. I fredags så åkte jag hem till mamma, sov där över helgen som vanligt. Gjorde inte att för mycket på kvällen, var ut och höll på med bilen lite bara. Kenny kom förbi en sväng också :P Sen på lördagen vart det fest på kvällen med Louise, Jessi och Micke. Vart väl en helt OK kväll, fast det var inte fören man gick hem som det börja vingla som fasen. Och ännu värre blev det när man kom hem :P Haha, tur att ingen såg mig. På söndag blev det lite fix på bilen, sen åka hem till pappa igen.

Skola idag, gjorde inte ett skit typ. Min körlektion var inställd i morse, men inte fan visste jag det eller. Så jag kom till skolan en timme tidigare, lagomt grinig man blev då :P Menmen, satt mig och jobba lite i tung boken då. Sen vart det körkorts test fram till lunch, sen gick jag hem. Har mest bara legat och sovit sen dess :P
Nä, nu ska jag kolla på tv sen sova!

- If you told me that you loved me, I would feel so proud
If you let me hold you honey, I'd holler out loud
I'll never love another, even if I can!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: