Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Han.

Han.
Han är min första tänke på morgonen.
Saknade han mig lika mycket inatt, som jag saknade honom?
Drömde han om mig inatt, som jag gjorde om honom?
Tänker han på mig nu, nu när jag gör det?
Saknar han min doft, som jag saknar hans?
Kan han fortfarande känna mina andetag i sin nacke, som jag kan med honoms?
Saknar han värmen ifrån min kropp, som jag saknar hans?
Han.
Han är det sista jag tänker på innan jag somnar.
Önskar han att jag vore brevid honom då han somnar&vaknar, som jag gör?


Im just a dreamer, i dream my life away..

Helgen blev lugn. Har inte gjort ett skit typ.. Har inte funnits så mycket att göra för den delen heller.
Är så fruktansvärt trött på sandviken nu, vill verkligen flytta härifrån.
Menmen, inte så långt kvar tills man kan göra det faktiskt. Ett par år bara..
Och ett par år går ju faktiskt rätt så fort! Försöker att se så ljust jag kan på saken..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: