Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

It happens to be true..

Vissa dagar är bra, jag känner mig skit stark och att inget eller ingen kan stå ivägen för mig. Vissar dagar är dåliga, jag känner mig svag och ensam. Vissa dagar vet jag varken ut eller in. Idag är en sån dag, då jag vet varken ut eller in. Kommer jag klara det här, är jag stark nog för att ta mig igenom all skit som pågår? Eller ska jag bara ge upp? Sanningen är den att jag känner att jag inte klarar av det, men jag försöker för alla andras skull, inte för min. Jag vill inte nå mer än att duga för allt och alla, men allra helst vela jag duga för dig. Och det vill jag än, men det går inte. Ibland förstår jag inte riktigt vad jag håller på med heller. Duga för andra? Det är för mig själv jag ska duga. Jag ska vara stolt över allt jag har åstakommit. Men jag är inte det, av nån anledning. Den enda som har sagt att han är stolt över mig, för att jag har fortsatt kämpa även fast det är svårt är min käre morfar. Jag vart så otroligt glad över att höra det, att äntligen få höra att nån är stolt över en. Dessutom är han min stora förebild här i livet för mig, så det betydde speciellt mycket att få höra det ifrån honom..

Jag börjar inse sakta med säkert att jag har inte de så bra och mår så bra som alla tror, inklusive mig själv.
Allting känns nu mera som en stor fet lögn. Jag inser mer och mer hur inlåst i min ensamhet jag är egentligen.
''Alone in this world since you left me'' - det är sanningen! Jag försöker intala mig själv att det inte är sanningen, men så är det. Jag vill inte att det ska vara så, men det känns som om att det inte finns så mycket jag kan göra åt saken.
- You were my strength when i was weak
You were my voice when i couldn't speak
You were my eyes when i couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when i couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed..

Bara man har viljan, så kan man klara av, få och åstakomma allt man vill. Jag vill att det ska bli bra igen, och det kommer det, en jävligt vacker dag kommer det att bli bra med mig igen! Det tror jag verkligen på.
Det är synd, att du inte har lika stark vilja och tro som jag har. Då hade inget kunnat stått ivägen för oss, inget alls. Då hade vi kunnat fått allt det vi velat ha. Då hade vi kunnat nått alla drömmar vi hade tillsammans. Då hade vi fortfarande kunnat vara lyckliga tillsammans. Som sagt, det är synd, att du inte tror på oss. Att du inte tror att vi kommer att klara av det.
Det gör vi, bara vi vill.

Nu ska jag göra mig klar och åka till min farbror, hans fruga fyller år idag.
Adjöss.

- I'll promise you my everything
My heart, my love, my every dream
If you're true then I'll love you
But until then what will I do
Please tell me everything's all right
You're the one to hold me tight..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: