Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ännu en trök dag

Började 09:00 i morse, slutade 10:45. Slappt! Har kommit på att jag bara har 5 lektioner i veckan. Det är ju ganska så bra de :P Och dessutom är det bara ca 30 skoldagar kvar till sommarlovet :)

Hade logistik nu på morgonen, slutade efter det. Men istället för att gå hem så gick jag och Tessan ut och körde lite truck. Har ju fortfarande inte kör upp för de än.. Skulle ha gjort de för 3 veckor sen, men då hade jag nackspärr så det gick inte. Jag är typ nästan den enda som inte har kört upp för truck än, men ska göra det på måndag eller tisdag nästa vecka iaf. Känns som om att jag ligger skit långt efter i alla de praktiska sakerna. Så som det låter så får alla köra skit mycket på deras parktik platser, men inte jag eller. Jag har nästan inte kört ett skit, 2 månader sist jag körde lastbil. Har tappat allt jag lärde mig, och det lilla självförtroendet jag fick. Nu när alla kan köra, så står jag fortfarande och trampar på ruta ett. Och det hela gör att självförtoendet sjunker till noll. Känns verkligen som om att man inte klarar av ett endaste jävla skit.
Inte det man vill klara av iaf.

Nu ska jag laga mat och byta sängkläder..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny D
skriven :

Du KAN.