Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag igen

Som jag har sagt förr, veckorna går så fort!

Gick till skolan i morse, och den enda jag har gjort är att köra truck. Ska köra upp för de imån.
Det var typ det jag hade att skriva idag? Haha.

Nä, ska väl försöka skrapa ihop nått mer att skriva om. Som tex det underbara vädret idag! Sol hela dagen och + 20 grader, helt sjukt underbart! Känns verkligen att sommaren närmar sig mer stora steg. Redan på torsdag är det sista april, och sen är det helt plötsligt maj. Och det betyder gävle vår cruising och sandivken cruisingen :) LÄNGTAR! Det står inte på fören det är dags att börja packa inför Classic Car Week, älskar det. Att packa till man ska åka nånstans alltså :) Det värsta är att jag jämt måste skriva ner allt jag ska ha med mig, annars glömmer jag jämt något. Så det kan ta en vecka innan jag har skrivit ner allt och börjat packa =P Men det är kul iaf.
Power Big Meet längtar jag till också. Får se om man stannar där nån natt i år istället för att bara åka över dagen. Det skulle vara skit kul! Men får se hur det blir med den saken. Det är ju så fruktansvärt mycket folk där så man är mer än nöjd att bara åka dit över dagen! Iaf jag.. Åker ju till Norge veckan efter Power, blir där en vecka. Eftersom att farbrors frutimmer inte ska med i år så får jag åka tåg och buss upp själv =/ 7-8 timmar tar det, ur tråkigt lär det ju vara att åka själv! Dessutom kommer jag väl att yra bort mig nånstans på vägen, även fast det inte är så avanserade av och på stigningar. Först blir det tåg från sandviken till falun, sen buss från falun till mora, och sen buss från mora till grövelsjön och så kommer pappa och hämtar mig där så blir det bil in till Norge. Men jag har en förmåga att kunna yra bort mig så.. Jag hamnar väl i långt bort åt helvete innan det är klart :P

Nu fick ni lite kort och gott om min sommar..
Men först och främst är det valborg nu, då blir det valbo med Louise på förmiddan och sen ockelbo på kvällen förmodligen om det inte händer nått kul här i trakterna. Sen i helgen blir det rättvik :) Kul som fan ska det bli!

Nu ska jag gå och värma på lite mat, sen kanske man ska ta och kolla på en film? Blir nog så.
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: