Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Motorrevy

Dåligt uppdt. igen, jag vet...

Fredag: gick i skolan till halv 2, skol dagen gick ovanligt fort! Efter skolan gick jag hem till mamma och började göra mig klar, sen mötte jag upp Louise och Sara, och vi gick hem till Johnny på fest :) Kul att träffa alla idioter igen. Long time no see! Gick hem lite väl tidigt kanske, 23:30.. Men var så jävla trött och kännde att jag höll på att få migrän så hade ingen lust att vara kvar. Somnade som en stock när jag kom hem, och vankade inte fören kl 6 på lördag morgon (!!!) fick sova ca 6 timmar även fast jag var full. Jäääävligt skönt, och behövligt!

Lördag: Vaknade som sagt kl 6. Men gick inte upp fören vid halv 8 och duschade och gjorde mig klar. Kl 9 åkte jag, mamma och lillebror mot ockelbo, hem till Sven :) Där bytte vi bil till hans Ford och började rulla mot bollnäs, vi skulle gå på motorrevyn :) Var där runt kl 11, gick in och kollade runt på alla fiiina bilar. Alldeles lagomt stort var det, och lagomt med folk när vi kom. När vi skulle åka runt kl halv 2 var det mycket mer folk! På vägen hem tyckte vi att vi kunna stanna till och träffa mammas farbor och hans fruntimmer i kilafors :) sagt och gjort. Och sen så fick vi för oss att åka och hälsa på Nenna (morsans kusin) när vi ändå var där. Har bara träffat henne en gång vad jag kan minnas, och det var för runt 5 år sen, så det var riktigt kul! Satt hemma hos henne och fikade och kollade runt lite i hennes hus. Vi blev kvar där i ca en timme, sen åkte vi till morsans andra kusin som inte bor så långt ifrån Nenna. Han har jag också bara träffat en gång, så det var kul det med! Fick även träffa hans fruntimmer och hans barn med, skit kul! Träffar mer eller mindre aldrig morsans släkt, tråkigt nog.. Men efter att vi hade varit hos Per-Olov så åkte vi hem.
Kom hem runt halv 7, slänge i mig en kebab tallrik då, såå jefla gott var det! Sen vart det en massa kaffe och en raggar dusch, sen skulle man tillbaka till bollnäs igen. Det var ju fest på klubben där, två band skulle spela. Wackos och John Lindberg Trio feat Hank T and Little Carin.. Så jag och brosan åkte först hem till Tim och var där ett tag, drack en grogg och nån öl.. Sen började vi rulla mot bollnäs igen, var där runt halv 11. Skit jävla mycket folk var det där!
Trodde inte att jag skulle komma in eftersom att det var 18 års gräns, men så kom Dennis och var målsman åt mig :) Han betalade även inträdet, väldigt snällt tycker jag! Men hade lätt kommit in utan målsman, det var så mycket folk så vakterna hade inte tid att kolla leg ens!
När vi kom in så vart jag genast erbjuden nått från baren av Tim och Dennis, men jag tackade nej och höll mig till det resten utav kvällen. Kännde inte alls för att dricka av nån konstig anleding!
Banderna spelade skit bra iaf! Riktigt drag var det. Synd att det skulle vara så mycket folk så man knappt kunna röra sig där inne bara. Men kul att se så mycket folk också.. Maria kom dit hon med, och skulle promt fixa ragg åt mig även fast jag sa att jag inte vela ha nå! Hon fixade den fulaste killen jag har åskådat på länge! Och inte var han nå trevlig heller. Stod bara och skröt om sina bilar och skit. Och han var efter mig hela kvällen, + ett antal fula killar till. Skit drygt! Var typ 3 snygga killar på 100-200 pers. Helt värdelöst! Träffade en trevlig prick på slutet som jag dansade med ett litet tag bara. Men det var en skit kul dag/kväll/natt iaf! Helt klart en utav de bästa. Kom hem runt halv 4 på morgonen, ni kan ju tänka er själva hur underbart det var att gå och lägga sig efter ca 6 timmars bil åkning sammanlagt och resten av tiden gick jag runt. Var helt slut i benen och höfterna, och öm som fan i fötterna.

Söndag: Vaknade upp alldels för tidigt, fick bara sova 3 timmar =/ Gick upp och slängde i mig en macka och funderade på vad man skulle hitta på under dagen. Vart bara en massa slappande iaf. Gick till morfar och hälsade på, sen hem till pappa och kollade på tv tills jag somnade på kvällen. Skönt vare!

Idag: Var i skolan ca 2 timmar, skönt att inte ha nån praktik iaf. Slockade som en stock i 3 timmar när jag kom hem. Och nu sitter jag här. Ska gå hem till mamma om ett tag och hämta ett nytt batteri till mig telefon, mitt tar slut på en gång =/ Skit drygt.

Nu orkar jag inte skriva nå mer :P
tjing!




Nyss kommit fram till bollnäs..


Skulle man ju inte tacka nej till!


Wackos.. Som sagt, hur mycket folk som helst var det där.
Skit kul kväll/natt!





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: