Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tillbaka till ruta ett

Är dålig på att uppdatera, jag vet.. Men nu har jag funnit ork till att skriva!

I fredags efter skolan gick jag hem och lagade mat och började göra mig klar. Tog 15:50 bussen till ockelbo :) Jessica kom och mötte upp mig, och så gick vi hem till Tomas. Satt där hemma och drack till runt 9 när Tomas kom hem, då drog vi till mobygården och härja runt :) Hur kul som helst var det! Kul att umgås med lite nytt folk. Sen så hände det väll en del saker som jag inte ska ta upp här, haha. Men shit happens. Var bestämmt att jag skulle sova kvar i ockelbo eftersom att det inte går nå natt bussar därifrån och jag hade ingen skjuts hem. Skulle sova med Jessica, Tomas och KB, men så blev det inte. Jag var så jävla trött och orkade inte vänta på att dom skulle fixa skjuts hem så drog och sov nån annanstans. När jag vaknade upp på morgonen kännde jag hur paniken grep tag i hela kroppen, hade ingen aning om vart jag var. Men kom på det efter att jag tog mod till mig för att kolla vem det var som låg brevid mig, haha! Så blir det jämt för mig, så fort jag inte sover hemma. Förstår inte varför? Aja..

Skulle med 12:17 bussen hem, och klockan var 11 när vi vaknade till liv. Då hade jag min väska hos Jessica och dom som jag lära hämta, och så lära jag hinna fixa skjuts till stationen med. Så jag kännde på mig att jag inte skulle hinna, eftersom att jag var så jävla seg.. Men jag kom på den briljanta idén att gå hem till farfar, han bodde ju bara en liten bit därifrån kom jag på. Sagt och gjort! Så fort jag satt fötterna innanför dörren så började Gertrud (farfars funtimmer) laga mat, våfflor blev det :) Sen gick vi ut och satt oss i solen och pratade om allt möjligt. Vart lite kaffe också, sen kom Jessica och Tomas förbi med min väska, sen skjutsade farfar hem mig :) Snäll som han är. Var skit kul att träffa dom igen. Har inte pratat med dom eller sett dom sen i januari.. Så det var kul :)

När jag kom hem vela jag vara gå och begrava mig. Var så extremt trött och bakis så jag finner inte ord för det! Gick och la mig på köks soffan och somna. Sen när jag vaknade till så började jag tänka på ett och annat. Har inte varit deprimerad på över 2 månader, har mått så himla bra! Men nu har det kommit tillbaka. Allt känns bara grått och trist nu igen. Förstår inte varför.. Vafan, det har ju inte varit nå problem förr? Men vad vet jag? Ibland känns det bara som om att hela världen står still. Så det fick bli en tablett och gå och lägga sig strax efter 7, vaknade upp kl 12 idag. Sen har jag varit lika nere hela dagen idag med. Förutom när Sara kom hit :) Vi satt ute i solen och pratade om allt möjligt, men mest om trögfattade karlar! Förstår mig inte på dom helt enkelt. Hon vart kvar här ett par timmar, efter det har jag inte gjort allt för mycket.

Ikväll blir det väll antaglitgen bara lugnt. Tänkte dra ut och jogga lite på kvällskvisten för att rensa tankarna lite, men får se om jag orkar det.. Annars blir det tv och en tidig kväll. I morgon ska jag dra ut bilen så den får lite frisk luft. Ska sätta tillbaka dörrarna och kanske lägga i golvmatta. Och städa garaget så mamma kanske blir lite glad, så man slipper höra hennes gnäll om vad man än gör. Men hon hittar väll nått fel om jag skulle städa garaget med. Blir så trött på det.

Annars så håller jag på och tjatar sönder Fall Out Boy - I don't care, så jävla bra låt! Måste höras.
http://www.youtube.com/watch?v=55ZFNpf1cK0

Nu blire gossip girl, sen ut och jogga kanske.
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: