Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vid en liten fiskehamn

I morse vaknade jag 08:30, förstår inte hur jag kan sova så länge? Jag som brukar vara uppe och ränna runt 6-7.. Hur som helst, drog på mig kläder och var ut och gick min morgon promenad :) Skönt som tusan! När jag kom hem igen så började jag och bror min plocka lite i garaget. Vi knuffade ut bilen min också, så den fick känna på vår solen med :) Vart inte så mycket gjort på den idag, har mest bara suttit och funderat på hur jag ska lösa alla problem med den. Och sen jävlades jag med den nya rutan som ska sättas in på förar dörren. Den andra var det ju nån som slog sönder. Förstår inte hur det kan vara så jävla kul att förstöra för andra? Hur som helst, fick inte dit den där förbannade rutan iaf. Till slut fick jag krupp och gick in. Somnade av på soffan i ett par timmar, sen kom mamma och hämtade upp mig och vi for iväg och handlade. Sen kom bror hit igen och hjälpte mig med rutan, och tammefan att han får dit den med. Fast efter det så märkte vi att det bara gick att veva ner den, inte upp. Och så visade det sig att vajjer'n satt åt fel håll. ÅH! Då lessna vi och gick in. Får ta tag i det imån istället!

Imån ska jag även börja med bromsarna. Blir nog några timmars kliande i huve och fundera över vad det kan vara för fel. Men förhoppnigsvis får jag hjälp av bror då med :) Tur att man har han. Och så ska jag försöka få tid och ork till att gå till morfar och hälsa på med.

Lovet kommer nog att spenderas mest åt bilen. Har inte direkt nå planer annars.. Om det är nån som vill hitta på nått, så hör av er :)

Annars idag så mår jag bättre. Fast det kanske är mest för att jag har haft saker att underhålla mig med hela dagen så jag har sluppit tänka på allt. Natten igår innan jag somna var inte kul, fy tusan. Hatar när jag kommer i dom här perioderna, det är så svårt att komma ur dom. Ibland så kan det inte börja gå över fören efter flera månader.. Det känns liksom som om att man kan börja lipa över mista lilla. Har redan gjort det flera gånger idag. Och så lär det väll bli ett tag framöver..

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire sängen.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: