Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bandy =)

Äntligen är det dags för första bandymatchen i våran fina nya arena! Ska bli grymt kul, även fast det bara är en träningsmatch.. Det lät som om att det skulle mycket folk dit iaf =)

Idag i skolan så lekte vi lekar bara å grilla korv, trevligt vare. Sen vandrade jag hem till mamma.. Sitter å väntar på Håkan nu, sen ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig klar.

Sitter just nu å lyssnar på Lasse Stefanz och är ganska så taggad inför kvällen =) Hoppas det blir en kul kväll! Och hoppas att det blir uppsala imån så man får dra en fylla då med =)

För övrigt så är bästa opelen såld nu :( Snyft.. Men det satt inte helt fel med lite extra pengar! Men idag ringer brosan och säger att en vän till familjen ska sälja sin amazon.. Vart grymt sugen på den! Så får se, ska fundera på det ett litet tag. Ska tjata lite på mamma å pappa med, så kanske man får den nu när man fyller 18 =) Skulle inte vara helt fel!

Nu ska jag hitta på nå vettigt att göra..
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: