Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Brottas med mygg!

Igår var jag mest bara hemma hela dagen.. Men mot kvällen kom pappa å hämta mig och så körde vi en sväng. Åkte promille, över stigen och sen till stan, hem till Sara :) Jag och Sara åkte till gävle och dryga på Micke, som vanligt =) Men det var trevligt.. Vi tog några varv i impalan och for till donken och käka lite.. Kom hem vid halv 1 eller nått.

Nu lär jag springa å göra mig klar, ska nämligen till färnbo med Sara, Emma å Lizzan =) Sara ska vara husvakt åt sin pappa. Så det blir öl, grogg å brottas med mygg! Hoppas det blir en trevlig kväll =)

Jag vet att jag är extremt dålig på att blogga, men jag har inte tid till att göra det så ofta nu för tiden. Ska försöka skärpa mig =)

Nu ligger bilderna från CCW inne på min bdb =) webbwilder heter jag där om det är så att ni vill se bilderna!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: