Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Skit på allting..

Helgen vart ju inte alls som man hade tänkt sig.. I fredags drog jag på mig en sånn jävla fylla så jag visste knappt vad jag hette. Det vart en massa tjafs och tårar med. Så det var ingen höjdar kväll precis! Men jag och StefanE hade lite kul på hillbillys iaf, haha. Två brudar som är så däng i huve så dom knappt kan stå på bena.. Skulle ha velat se mig själv då, skulle säkert dö av skratt =)

I lördags var jag mest bara bakis och nere.. Kännde att jag inte vela sitta hemma själv å deppa över det som hade hänt så jag drog hem till Emma å umgicks med henne, Krille å Lizzan. Vi skulle åka till hofors på kvällen egentligen, men det blev aldrig av.. Vart till å åka hem å sova istället. Var så fruktansvärt trött så det satt inte helt fel!

Igår så känndes allt bättre iaf.. Var hemma hela dagen bara, men fick sällskap på kvällen/natten. Myyys... Så det blev bara lugnt igår.

Och det blir samma idag. Sitter just nu å väntar på att två killar från västerås ska komma å kolla på min opel =) Hoppas jag blir av med den nu. Behöver pengar! Trodde aldrig att jag skulle bli av med den, men det är 15 st som har skickat mail och vill komma hit å kolla på den, och 7 st som har ringt.. Så jag kommer förmodligen bli av med den iaf =) Efter att dom har varit här så blir det väl bara film eller nå.

På torsdag börjar skolan, ÄNTLIGEN! Hade lätt kunnat börja idag. Ska bli så skönt att få komma tillbaka till verkligheten igen och träffa alla idioter på skolan. Bara ett år kvar nu, sen är det dags för arbetslivet.. Suck!

Nu ska jag gå och göra mig klar innan grabbarna kommer.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Stephanie
skriven :

Haha' ja lite kul vare, skulle vilja sett oss båda två ja, :)