Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tattoo

Är så taggad på en tatuering nu =) Ska ner till tatueraren om ett tag med Louise och kolla om dom kan göra den jag vill ha =) Lär ju passa på nu när man har pengar!

För övrigt så är jag fortfarande jätte usel på att uppdatera. Slår vad om att det nästan inte är nå fler som läser min blogg =P

Aja, i lördag så blev det uppsala efter många om och men. Hittade chaufför till slut =) Kom dit ganska sent, och var sist därifrån. Som vanligt =) Så det ska vara.. Kom hem halv 9 på morgonen. Och dagen innan kom vi hem runt 7 nångång. Helt slut fortfarande! Men det har varit kul..

Igår så vart det inte många knop i skolan.. Vi satt mest och gick igenom lite saker. Sen gick jag hem till Sara å våldgästa henne, och vi åkte in till gävle och snurra runt.. Träffa Micke å umgicks med han resten av kvällen å =) Kom hem runt 1, somna som en sten..

Idag däremot så har vi gjort lite i skolan.. Har fått börja köra lastmaskin =) Skit kul. Fick köra på ojämn mark, känndes som om att man skulle tippa flera gånger. Skit läskigt var det, men dock kul som fasen. Ska väl fortsätta göra det imån å =) Sen började vi jobba med projektarbetet. Jag och Jessica ska nog åka till Lysekil på besök å skriva om vaddetännuhette som tillvekar diesel och annat bränsle från råolja som dom får in. Hoppas vi kan göra det bara =) Skulle vara skit kul!

Nä, nu ska jag gå och vara social med mammsen.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 monia
skriven :

jag läser fortfarande :)