Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tillbaka!

Har ni inte saknat mina otroligt roliga inlägg? Haha, tror inte det va.. Men nu har jag tråkigt så tänkte skriva lite om vad som ahr hänt under veckan i Rättvik =)

Förra lördagen skjutsade Kalle upp mig, Linda, Louise och Sara A. Vi kom fram i 12 tiden och var iväg till pizzerian mittemot campingen innan vi skulle slå upp tältet och så.. Jag och Linda slog upp tältet själva, vilket jag tycker att vi kan vara stolta över! Haha. Senare mot kvällen vart det så klart öl och nån grogg, sen for vi till stan och kolla =) Det var väl inte så där överdrivet kul då, var ju inte så många som man kände som var där då även fast det var grymt med folk där.. Så det fick bli fyllemat å lägga sig tidigt.

På söndag blev det mer eller mindre samma visa. Vi passade på att duscha och göra oss i ordning innan allt annat folk skulle komma till campingen (vi var helt ensama natten innan) sen vart det öl och en sväng på stan. Mina bröder å Tim kom då med, så vi ungicks med dom.

Måndagen och tisdagen var väl inte nå vidare lyckat. Var bara mest bråk.. Vilken var ganska så tråkigt. Linda åkte hem på natten i måndags, men kom tillbaka med tåget på tisdagen och åkte hem med mamma och dom på onsdagen. Mamma och Kalle kom nämligen upp på månagen.

Men sen på onsdagen vart det mer fart, för då kom Sara, Sara å Maria =) Men Maria vart jätte full och åkte hem med Sara som hade skjutsat upp dom samma kväll, fast hon gentligen skulle ha stannat resten av veckan. Haha, men sånnt händer :P Full å glad var man den dagen iaf! Träffade på Croner och lite mer roligt folk då med.

På torsdagen bjöd jag över Croner och hans kompisar, Händel, Norling, Kenny, Micke2, bröderna och Tim till vårat tält, vi grillade och umgicks. Jätte trevligt! Händel vart skit full och satt sönder två stolar för mig, haha. Klantarsel! Men det var mest bara kul :P Sen på kvällen kom Micke och Sara upp, skit kul att träffa dom igen =) Hade inte träffat Micke på över en vecka då, så det var bra underbart att få se hans nylle i sin närhet igen. Så klart var vi ut å åkte impala hela kvällen, men jag gav upp ganska så tidigt. Hade hur som helst en skit kul kväll iaf =)

Fredagen var lätt den roligaste dagen! Den började med bakis pizza och en dusch, sen vart det öl och åka impala. Vi åkte på stan och härja runt, hur kul som helst hade vi! =) Synd att det skulle bli massa bråk mellan mig och exet på kvällen bara innan jag skulle gå å lägga mig. Men som tur var så var Micke2 där och lyssnade på mig och stöttade mig =) Sen vaknade jag kl 6 på morgonen av att Micke kom in i tälet vinglandes. Och hur fan jag tog mig in i tälet har jag ingen aning om. Allt är svart! Förstår inte, jag som aldrig brukar få minnesluckor.. Men det blev väl nån öl för mycket helt enkelt :P Det vart lite mys med Micke innan vi somna, eller ja, han somna.. Jag låg mest å vänta på att Sara skulle vaka så nån kunna hålla mig sällskap :P

När jag gick upp så kände jag hur jag skakade i hela kroppen. Då höll en veckans supande på att gå ur kroppen, var helt slut! Och DÅ skulle man packa ihop all jävla skit å dra hem. Dessutom var det skinande sol då, som det knappt hade varit på hela veckan. Så det var ju lite tråkigt! Men jag var ganska så nöjd över att få åka hem. Åkte hem med bröderna å Tim.. Kom hem runt 4 tiden, helt slut var jag!

I morse vaknade jag efter att ha haft 12 (!!!) timmars oavbruten sömn. Helt sjukt! Jag som brukar vakna 100 gånger om natten. Så det märks att en vecka i ett tält, i kylan och bland annat folk tar på krafterna =) Så idag har det inte gjorts mycket.

Just ja, en timme efter att vi kom hem igår så krockar brosan med mammas bil.. Men det var inte hans fel iaf, och alla klarade sig. Konstigt nog! Men båda bilarna vart ju åt helvete.. Varje år efter CCW ska det hända nå skit, börjar tröttna på det nu!

Nu är allt det roliga slut för det här året. Eller iaf det man ser fram emot varje år, Power Meet, Norge å CCW. Så fruktansvärt tråkigt å deprimerande! Nu har jag mest bara 18 årsdagen att se fram emot..

Nu orkar jag inte skriva nå mer :P Så det får blir tv nu, sen sova..
Bilder från CCW kommer på min BDB sen nångång när jag orkar.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: