Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag?

Veckorna går så fort så jag hänger inte med!

Igår bokade jag tider för uppskrivning och uppkörning.. Tänker inte säga när, men det är inte långt kvar nu =) Och jag som inte ens kan köra bil! Haha. Eller jo, det kan jag. Tror ja :P Länge sen jag körde nu.. Förr körde jag ju en gång i veckan med körskolan, då gick det bra. Men sen jag slutade med det har jag bara kört 2 gånger typ. Inte bra! Det här kommer att gå åt helvte :P

Hur som helst, igår kväll så åkte jag, Sara och Emma in till gävle en sväng och hälsa på Micke vid garaget.. Vi satt där å snacka en stund, sen tog vi några varv på stan med impalan. Trevligt! Ikväll blir det nog samma sak ser det ut som :)

Nu ska jag hitta på nått att göra. Orkar inte sitta här :P
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: