Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tröttnat

Nu har jag tröttnat på att folk ska vara inne å snoka på min bdb och skriva en massa onödiga och omogna saker.. Så nu har det blivit gästlösen! Endast mina vänner på bdb kommer att se mina bilder nu. Men det finns ju dom som är mina vänner men tyvärr inte har nån bdb, fråga om mitt lösen då så får ni se mina bilder med!

Igår vart det ju som sagt färnbo.. Vet egentligen inte vad jag ska säga om den kvällen, det hände så jävla mycket konstiga saker så det var sjukt! Haha. Det vart alla tiders fyllekalas/knullkalas.. Nå mer än så behöver jag inte säga :P

Nu har jag nyss gjort mig klar och så.. Kom hem runt 3 tiden idag, sov fram till halv 8 efter att jag hade duschat och så. Men endå så är jag skit trött :P Ska gå och rota lite i kylskåpet nu, sen vänta på att Sara ska komma hem så vi kan umgås lite =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 marie
skriven :

Men jag då, vill oxå kika ju :(..