Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

2009 går mot sitt slut..

.. och jag tänkte ta en sammanfattning av detta år medans jag väntar på att Sara ska vakna =)

Det som har varit bra detta år:
Jag har kommit närmare min familj
Jag tror mer på mig själv
Jag har tagit körkort och fått en bil
Upptäckt vilka som är mina riktiga vänner, och vilka som är falska
Power meet, roligaste på hela året!
Norge, skönt att få komma dit igen. Var rädd för att det inte skulle bli nå..
Jag kom in på anlägging och fick världens bästa klass!
Träffade nytt roligt folk som jag umgicks med nästan hela sommaren (Sara, Micke, Tony)
Åkt en massa jänkare
Lyssnat på en massa bra musik överallt


Det som har varit dåligt detta år:
Morfars död, och så många andras.
Karlar som ska såra en
Mycket (för mycket?) fylla
Slösat tid och energi på dom som inte förtjärnar det
Tappat kontakten lite med några vänner



Årets bästa månad: Juli
Årets sämsta månad: Maj och september
Årets bästa händelse: Körkort+bil och att jag kom in på anlägging!
Årets sämsta händelse: Att morfar dog
Årets oväntade: Mycket :P
Årets bästa låtar: Eddie meduza - ett och ett, Lasse Stefanz - Hon tog mitt hjärta
Årets bästa film: Vet inte
Årets nya kontakt: Sara Ekbom :)
Årets bästa dag: Dagarna i västerås under power meet!
Årets sämsta dag: 24 maj
Årets bästa trend: För mig, skitiga arbetsbyxor och nån urtvättad tröjja =)
Årets sämsta trend: Dom där fula brillorna som man ändå inte ser nå i
Årets bästa köp: Bensinen till power meet :D
Årets sämsta köp: All alkohol..
Årets artister: Bra fråga
Årets bästa jobbupplevelse: jobbar inte
Årets tuffaste jobbupplevelse: .....
Årets julklapp: Att få vara med dom jag älskar mest, min familj!
Årets resa: POWER MEET!
Årets partyperson: Maria :D
Årets suraste: Ingen aning
Årets roligaste fest: Power meet fortfarande :P
Årets beroende: Pengar, alkohol, åka bil
Årets oskönaste: Folk som är falska
Årets skönaste: Åter igen, power meet :D

Så ja, det har väl trots allt varit mer som har vart positivt 2009 än negatvit.. Även fast det inte känns som så.
Ska faktiskt bli skönt med ett nytt år och nya tag och börja om lite på nytt!
2010 SKA jag hålla mig borta från folk (och speciellt killar) som beter sig som svin!


Power Meet, bästa på hela året!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: