Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

3 dagar kvar

Endast 3 dagar kvar nu till jul. Och jag har inte ens köpt klart alla julklappar, de som jag brukar vara klar med flera veckor innan :P Haha. Har bara inte haft nån lust att bege mig ut och fixa det.

Har inte mycket jul känsla i kroppen eller. Har dragit upp alla jul grejer, jul bakat, kollat på jul filmer och klätt jul granen. Men det mesta känns som om att det är slöseri bara.. Har mest lust att bara hoppa över denna julafton faktiskt. Pratade med pappa igår och det skulle inte bli något jul firande med släkten iaf. Ena farbro'n ska till rättvik och fira med hans dotter, hennes sambo och deras barn. Andra farbro'n skulle förmodligen vara med sina barn och barnbarn. Tredje farbro'n och hans sambo skulle ha folk där, men sambon är sjuk (hjärtat är inte de bästa på henne) så hon orkade inte ha så mycket folk där. Vilket man förstår förståss. Det konsiga är att dom vanliga ska dit, men jag, mamma, Emil och Patrik inte är bjuda. Känns tråkigt.. Och farfar ska väl va med sitt fruntimmer och hennes familj antar jag.

Så jag blir hemma med bröderna och mamma. Pappa skulle väl vara med på dagen också och äta lite. Inte ens morfar är med i år, det kommer att kännas jävligt tungt. Han kommer att finnas i tankarna hela dagen. Det kommer att bli en tung jul. Det är väl därför man inte ser fram emot den antar jag..

Det enda jag ser fram emot är maten faktiskt, haha. Älskar jul mat!
Och så klart jul festen på Rowdy's på kvällen. Hoppas det kommer roligt folk dit! Dom öppnar efter kl 20.00

Kan ju iaf tipsa om en bra jul låt, Billy Ray Cyrus - Run Rudolph Run. En rockig jul låt som faktiskt gör en lite glad =)

Ska iaf försöka hålla humöret uppe över julen. Det kommer bli jobbigt för mamma nu när inte morfar är med oss nå längre, det märks på henne att hon inte heller är särskillt ''taggad'' till julen. Ska föröska ha en så bra jul som möjligt med min familj iaf!

Nu ska jag ta och städa undan lite och göra mig klar, sen ut och köpa julklappar åt bröderna!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: