Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag kväll, and im feeling good

Idag var jag ledig från skolan :) Eftersom att jag är så duktig och inte har några rester och lämnar in arbeten innan dom andra är klara så får jag vara ledig! Är ledig varje fredag till vecka 5 nu, feels good :)

Så idag var jag iväg och uträttade lite ärenden, handlade lite grejer till kvällen, köpte hårfärg och en julklapp till mamma. När jag kom hem så tog jag tag i mitt skitiga rum, stor städade det och slängde in dom sista jul grejerna :) Sen var det dags att färga håret igen. Tar så lång tid med mitt långa och tjocka hår, och speciellt när man gör det själv. Men det går bra :) Så nu är jag nästan svart hårig igen, trivs bäst så. Var ju röd/brun innan..

Efter det så väntade jag mest på att mamma skulle komma hem från jobbet så jag fick börja med pizzan nångång. Fick bli en pizza med skinka, vitlök salami och feta ost :) Gott! Och nu ska jag ta fram godis påsen och kolla på tv med mammsen.

I morgon drar jag, Linda, brosan och Fredrik till svärdsjö! Jag och Linda ska sitta hemma hos henne först och dricka lite, och tracka grannarna med sing star, haha. Ska bli kul! :)

Nu orkar jag inte sitta här nå mer.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: