Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

HELT SLUT!!

Fy tusan, har bakat och städat sen 10 imorse nu.. Har inte suttit ner en sekund fören nu. Allt har bara jävlas för mig, och med en katt unge i huset gör inte saken lättare. Men nu är jag nästan klar iaf! Har bara lite fin puts kvar.

Vintern kom bara så där helt plötsligt känns de som. Skönt! Men nu räcker det med snö tycker ja.. Och kallt som satan är det med. -12 nu.. Och jag som är en sån frys lort =P Vill helst inte ha mer än -5. Men men. Skönt med snö och att det blir en riktig jul i år!

Ikväll kommer Louise hit =) Ska laga fläskfilé och potatisgratäng åt oss! Gott ska de bli. Sen ska va väl ta nån öl här hemma, sen blir de utgång! Kulkul. Och imorgon blir det lite mer partajj tillsammans med henne och några till, då ska hon ha sin 18 års fest. Ska också bli kul!

---

Det är några låtar med Eddie Meduza som jag söker, vissa har jag tagit bort från datorn förr och andra har jag inte ens hört. Men hittar dock ingenstans där jag kan ladda ned dom. Så om det är någon som har nån av låtarna eller kan fixa fram dom kan gärna slänga in en kommentar så jag vet =)

Dessa låtar är de:
Sweet louise
Every little piece
Öppna dörrn
Youre slowly slipping away from me
Rocky Rocky
Julesång
Andra kan dom
Oh why do i love you
Yea yea yea
Ett och ett
Do the hode
Honey B

Nu ska jag städa klart!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Honey B

Do the hode

Yea yea yea

Every little piece

2 Fiia
skriven :

every little piece

öppna dörrn

julesång

do the hode

honey b