Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Seg dag

Har bara haft teori i skolan idag, vilket var segt. Men nödvändigt dock! Vi ligger efter med teorin som tusan tydligen. Kommer att bli jobbigt under vintern med allt pluggande nu.. Men lärarna har tyck att det har rullat på så bra utomhus så dom har låtit oss hållt på med det istället. Men imorn är det dags att börja på med vägbygget, suck. De ser så svårt ut :P Men jag ska nog allt klara av det! Sen på torsdag ska jag visa nå nedrans politiker våra maskiner, haha.

Annars så har denna dag sett ut som alla andra vardagar. Vakna-frukost-skolan-hem-datorn-tv-vila-ut och gå en mil-datorn-tv-dusch-sova. Vilket liv man har :P Men tur att det blir mer fart under helgerna!

Denna helg är planerad iaf.
Fredag - Förmodligen ledig från skolan. Ska väl ranta runt hemma och plocka lite, sen göra mig klar och fara ut till kng/rowdys på Ago's minnesfest och kika på Nidhöggs Vrede. Men blir förmodligen nykter så man orkar med morgondagen.
Lördag - Blir nog lite julklapps handlande under dagen, sen bär det av mot luciarocken! Ska bli grymt kul!!
Söndag - Min kära vän Louise fyller 18 år! Ett STORT grattis till henne! =) Får se om man kanske vålgästar henne en sväng då om man mår relativt bra :P Haha. Ska iaf ta mig till julskyltingen i högbo mot kvällen med mammsen.

Så ser min helg ut, ser fram emot den =) Sen är det bara 4 dagar kvar i skolan, och sen är det looov! Skönt som tusan. Det behövs nu känner jag!

Nu ska jag gå och kolla om jag hittar nå roligt i kylskåpet.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: