Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sunshine

Ja lite solsken skulle ju inte sitta fel. Är så trött och less på det här vädret nu! Men det sägs att vintern kommer nästa vecka iaf. Det skulle bli minusgrader och snö. Sköööönt! Hoppas det blir så.

No school för mig idag. Har mått en, ja jag vet inte vad, under hela kvällen så jag har inte sovit ett skit. Typiskt, jag som skulle ta tag i vägbygget idag. Jaja, får ta det nästa vecka då. Vill bli klar med det nångång!

Idag står det städning, baking av bröd, vandring hem till mamma och hämta bilen på schemat.

Satt och kolla på nån film om djurplågeri på grisar nyss. Hemskt! Riktigt vidrigt var det. Bara tanken på kött får en att må illa nu. Klarade inte ens av att kolla klart på filmen.. Jag hoppas att det blir skärpning på grisbönderna nu efter detta uppror! Jag köper ekologisk skina till jul iaf!

Nu ska jag klä på mig, sen är det dags för städning!

Ser fram emot lördagen, sak bli kul :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: