Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bandy!

Ikväll blire bandy med brudsen :) SAIK - Hammarby! Kommer å bli intressant. Blir säkert en massa alkohol med :) Sitter inte fel det eller. Nått måste ju värma en nu när det är så jävla kallt ute :P

Skola idag, var skit segt och slappt. Gick hem till mamma efter det och började göra mig klar. Tog 3 timmar för mig att göra mig klar, wtf!? Brukar vara klar på max en timme :P Är så jävla slö idag så det är sjukt. Hur som helst, just nu sitter jag och väntar på att Louise, Tina och Fredde ska komma också så ska vi åka ner till jernvallen. Hoppas på en kul kväll :) Är ju fredag den 13e idag med, usch. Har jämt en sånn otur då! Men hittills har det inte hänt nå.. Menmen, dagen är inte över på läänge, så det hinner säkert hända nå!

Nä, nu ska jag hitta på nå vettigt tills dom kommer.
Tjing.

                        
         Hard to remember if anything was real.
Cold like December and I don't like how that feels..
I been livin' a long time, I been givin' a long time too.
And I can't believe I wasted so much time on you.
But time has brought me back around, back around to me, and I feel so free.
Yeah, now who's gonna give me some sugar tonight?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Mycket mycket snyggt foto. Ljus och allt bara stämmer.