Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Blir så less

Gick upp imorse och åt frukost, och började röra arselet mot stan. Skulle ju sola, men tar det imån med mamma istället. Så jag gick till stan på en gång, de fick bli ett nytt nagel lack, eyeliner, hårspay, scarf och ett nytt linne. Mamma kommer att stypa mig om hon ser att jag har köpt ännu mer kläder :P Haha. Men jag kunna inte låt bli. Mitt paket från H&M har inte kommit än, det skulle ju komma i onsdags? Cp saker, va trött jag blir. Slutar väl med att man inte ens får grejjerna! När jag kom hem idag så tränade jag, och sen var det tänkt att jag skulle gå till morfar en sväng. Han har fått plats på ett korttidsboende i Björksätra tills han får en plats på ett ålderdomshem. Så nu är ha hemma ifrån sjukhuset, skönt. Hur som helst, det finns absolut ingen ork i min kropp till att gå dit. Jag vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvet.. Blir bara mer och mer orolig över en viss sak, och det resuterar i att jag bli depprimad. Fan, jävla skit. Orkar inte!

Så ikväll blir det bara lugnt, tror ja. Första alkohol fria fredagen på länge blir de isf.. Men det kanske är på tiden det med! Just nu känner jag mest för att ta sömn tabletter och sova bort resten av dagen och vakna upp med ett förhoppningsvis bättre humör imån! Hoppas att det blir svärdsjö imån, det skulle vara skit kul.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i sängen.
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sandy
skriven :

Vad tränar du? :)