Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dead end

Har blivit dåligt uppdaterat, jag vet. Skriver dessutom om inga intressanta saker alls, det vet jag med :P Men jag ska pina er med ännu en värdelös blogg för att jag är så rastlös ;)

Igår mådde jag som hejkomochhjälp mig. Jag skakade så mycket så jag kunna inte stå upp, svettades, mådde illa, var skit yr och kännde mig allmänt efter. När jag vaknade på morgonen hade jag världens jävla migrän, men det gav med sig lite grann senre mot kvällen. Men då kom illamåendet tillbaka istället. Men jag gick ialf ut och tog en promenad på en timme, och efter det kändes de bättre :) Och idag har jag bara mått finemang. Hoppas det fortsätter så, annars blir jag orolig.

Imorse när jag vaknade åt jag frukost, sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till gävle. Skulle knäppa kort till mitt förarkort. Det gick snabbt och bra. Efter det åkte vi till sjukhuset för pappa skulle hämta nå papper, men inte fick han nå sånna eller. Fan va det ska krånglas nu för tiden! När vi var klar där åkte vi hem igen, och jag tog reda på ett ton disk typ. Sen så tränade jag, sen gjorde jag mat. Kebab kött och ris, mums! Efter det var jag så jävla trött så jag kunna knappt hålla ögonen öppna, men jag slängde ialf på mig kläderna och gick ut och gick en timme. Slocka som en jude på soffan efter det. Hade tänkt att jag skulle städa och gå ut i garaget efter att jag hade fått vilat, men icke. Mamma skulle promt ha med mig och handla överallt. Skulle även hämta ut mitt paket från H&M, men då hade det tydligen inte kommit även fast jag fick brev att de hade de? Aja. Skulle koma tillbaka imån och kolla om de hade kommit då.

Och nu sitter jag här. I ett så stökigt rum så jag mår illa när jag ser det. Slängde upp alla grejer som låg på golvet tidigare för att jag skulle dammsuga, men det orkar jag inte börja med nu. Så nu ska jag ta och slänga ner alla grejer igen, sen ska jag slänga mig framför tv'n med chips och cola. Går bra med bantningen för mig hör ja! Uschuschusch. Har så dåligt samvete över att jag gick upp allt jag gick ner. Mår illa när jag ser mig själv förfan. Men det ska bort innan sommaren!

Just ja, vad händer i helgen? På lördag kanske de blir svärdsjö, men ingenting är säkert med det än. Så den som vill hitta på nått kan ju höra av sig :) Full och odräglig ska jag vara ialf, som vanligt.


Carlene Carter i dalhalla sommaren 2007
Ta mig tillbaka!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sandy
skriven :

Hahah :) Er hade jag faktiskt förväntat mig något oseriöst ifrån. Så det är jag redan inställd på :P hahhaa! Köp vad ni vill, men ni måste inte köpa någonting. :)