Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Död åt bakfylla

Varför finns det bakfylla egentligen? Vad ska de vara bra till? Man lovar bara sig själv att man aldrig mer ska dricka, men sen sitter man och är lika jävla odräglig igen helgen efter. Sen är man bakis igen. Och så går det bara runt så hela tiden.. Jag är så sjukt sliten efter i fredags och igår. Men jag har ju bara mig själv att skylla.. Har sovit ca. 8 timmar på två nätter, det brukar jag MINST sova på en natt egentligen. Jag kan bara inte sova när jag är bakis, det är så sjukt irriterande. Är svin trött, men det går bara inte att sova..

Jaja, som ni kanske förstår själva så blev det en rejäl fylla igår, igen. Det började med att jag och Louise åkte hem till Maria och hjälpte henne städa lite, och så börja vi dricka :) Efter några timmar drog vi ut, gick till mossvägen på fest hos nån som jag inte minns namnet på. Var väll kvar där en timme ungefär, sen tog jag, Louise, Maria och Håkan en taxi till Håkans jobbarkompis ( tror jag att det var ) Sen gick vi hem till Maria igen, brosan, Tim, Dannberg och pittnisse kom dit.. Sen slog vi våra kloka huvven ihop och kom på att vi åker till Dannberg och festar istället, lite tråkigt hemma hos Maria. Vi var 9 st som tröck in oss i brosans trånga 240, satt som en krov typ :P Men vi kom fram ialf! Vart en jäkla massa alkohol där.. Blev så odräglig så jag satt bara och stirra in i vägg typ och fattade ingenting. Men det blev bättre efter ett tag ialf. Då bestämde jag mig för att gå hem. Mamma hade åkt till jobbet då, så lär väl ha kommit hem runt 5-6 nångång.. Tur att hon inte var hemma, så som jag vingla runt och väsnades här hemma :D Tappade allt jag hade i händerna och gick stutt i allting. Åt potatisgratäng och fläskfilé, sen gick jag och la mig. Hann knappt lägga ner huve på kudden innan jag hade deckat. Det var ialf en trevlig kväll :) Har inga minnes luckor ialf! Tror ja :P

Imorse när jag vaknade mådde jag som ett svin. Fy satan alltså. Var jätte fint väder ute, så jag vela ut och springa, men kroppen sa imot. Även fast jag är skit sliten så är jag ute och springer och har mig på morgonen ändå, men idag gick det bara inte. Det fanns absolut inge krafter i kroppen alls till att ens gå till toaletten.. Hoppade in i duschen ialf, sen gick jag ut och satt mig i solen och tog min kära morgon cigg. Var varmt och skönt i solen :) Såg en fluga också, haha. Och det fick mig att inse att jag längtar som fan till våren. När snön har smält bort, dom första blommorna kommer, fågel sång och ja, allt som har med våren att göra! Helt underbart är de.

Hade även tankar på att det ska bli lugnt med alkoholen ett tag nu, men sen kom jag på att jag ska rajjrajja med Håkan nästa helg. Men jag klagar inte :)

Förövrigt så sög min alla hjärtans dag. Om man tänker på kärleksfronten då alltså. Inte ett endaste napp! Ska man behöva flytta till dalarna för att få sig nå? Där är alla kåta. Här i Sandviken/Gävleborg bor det bara torrisar tycker ja. Ska det vara så svårt att få napp? Helt sjukt. Måste bli ändring på de! Nä, alla hjärtans dag är så sjukt överskattat. Idag ska jag ha en hata-kärlek-dag igen.. Förstår faktiskt inte hur vissa orkar med det :P Ni som har ett förhållande och det funkar bra för er, ta vara på det så länge ni kan. För en dag blire bara skit med allting. För dom flesta ialf. Just därför ska jag inte involvera mig med nått sånnt fören jag blir gammal och grå :P

Fan va mycket jag har skrivit då :P Ni som har orkat läsa allt mitt tramms är värda ett pris av nå slag :P Just därför tänker jag sluta skriva nu och fortsätta lyssna på Iron Madien (som jag har gått och kärat ner mig i) och Metallica :) Och så ska jag försöka få ork till att packa och gå hem till pappa. Ska gå hem till morfar en sväng med. Praktik imån, suuuuug. Så jävla jobbigt! Orkar inte. 

Som sagt, nu ska jag sluta skriva :P Haha.
Tjing.

Haha, måste bara skriva en sak till. Min bror kom nyss in på mitt rum och fråga när och hur han kom hem imorse, haha! Den idioten kommer inte ihåg nånting han. Och nykter kan inte inte vara än heller. Han bara går runt och svammlar :D Märks att vi är syskon.. La även märke till hur mycket han har gått ner i vikt, han är ju skit smal nu! Tänkt om en annan kunna rasa i vikt så där på bara några månader. Skulle inte sitta fel :P

Måste även tillägga att det tog en timme för mig att skriva klart allt det där :D Haha.


                          

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Ja den var makalöst god. Åt upp resterna alldeles nyss.



Ps. Jag läste gladeligen genom hela ditt inlägg =)