Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En nykter fredag

Jo tammetusan, jag var nykter en hel fredag. Det har inte hänt på 3-4 månader kanske? Så det var nog på tiden. Jag var ut och gick en timme på kvällen bara, och sen blev det popcorn och let's dance, efter det somna jag ovaggad.

Imorse vaknade jag rätt tidigt, gick upp för att äta frukost. Men det fanns inte ett skit hemma! Så mamma fick åka och handla =) Och hon kom hem med tammefan halva ica tror ja. Efter att jag hade fått min frukost åkte vi och solade, underbart. Sen åkte vi till rusta och köpte svets tråd, sen vart det donken och fläska. Inte bra! Men vafan, har inte ätit ute mat på skit länge så. Efter det åkte vi till morfars lägenhet och hämtade lite grejer som ska slängas. Och jag bli så sugen på att ta över den lägenheten! Mamma vill att jag ska det med. Så vi ska föröska fixa det på nått vis. Hoppas!

Nu är nu och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vet fortfarande inte om det blir nå svärdsjö ikväll eller inte.. Vet inte om det blir nå fest över huvud taget ikväll. Men jag hoppas på det! Så jag vet inte om jag ska börja göra mig klar eller inte. Känns lite onödigt att göra sig klar om det inte ens händer nått speciellt.. Jaja. Får höra runt lite mer om vad som händer ikväll. Hör av er!

Så länge kan jag ju ialf städa undan lite på rummet.
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Ta det en funderare vetja. För det är väldigt många bilder jag sett du tagit som är riktigt riktigt bra.