Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Långt härifrån

Hörde en utav de finaste låtarna som nånsin har gjorts på radio igår, CajsaStina Åkerstöm - Långt härifrån.. Men jag får inte tag på den nånstans. MÅSTE HA DEN! Finns de nån som kan hjälpa mig? :)

No school today, skönt. Skulle ju upp och simma imorse, men när jag vaknade kännde jag att jag absolut inte orkade. Så jag gick upp och åt frukost i lugn och ro, sen fick jag nå ryck och hoppade upp på motionscykeln och cyklade 8 km. Sen efter det så tyckte jag att det skulle va skönt att sola lite, så jag gick ner till badhuset och gjorde de :) Hur skönt som helst! Efter det har jag mest bara försökt att få tag på den där låten, och tryckt i mig lite mat. Hade tänkt att gå hem till mamma en sväng snart och hälsa på.. Sen kanske det bli bandy ikväll, Saik spelar mot Bollnäs. Men verkar inte vara nån som är sugen att gå och kolla, och det är ju inge kul att gå dit själv :P Men som sagt, får se hur de blir!

Nu ska jag byta kläder och börja vandra mot mamma :)
Tjing.





Å älskling fast Du är lång härifrån, finns Du alltid med mig här ändå. För i varje steg, i varje andetag, finns Du med mig natt som dag. Och även om de skulle dröja länge än, tills jag får se Dig här igen, finns det inget som kan ändras nu
- För det är jag, och det är Du..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Påminn mig om att jag ska kolla om jag har låten hemma på datorn när jag kommer hem.