Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Migränmigränmigrän

HATAR migrän. Usch, det bara vägrar ge sig.. Har inge migrän medicin hemma hos pappa heller. Suck!

Hade bara en ''lektion'' idag. Hade logistik, men vi lekte mest bara lekar, haha! Tänkte gå till badhuset efter det, men eftersom vi är lediga imån så tar jag det då istället. Annars idag har jag inte gjort så mycket.. Somnade ett par timmar när jag kom hem i från skolan, sen gick jag hem till morfar en sväng. Tog en bra omväg när jag skulle gå hem igen, skönt. Nu sitter jag här och väntar på att bandyn ska börja, match mot Gripen idag.. Efter det ska jag väl sova, är så sjukt trött. Badhuset öppnar kl 10 imån, så jag hade tänkt vara där tills dess. Sen kanske jag ska till gävle med pappa och hämta ut mitt digitala färdskrivarblad.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. Nå förslag? På fredag blire bandy ialf, Saik - Hammarby :) Har ialf lust att ta nån grogg/öl i helgen, så hör av er om ni vill hitta på nått :)

Nu blire tv, sen lyssna på bandyn.
Tjing.

- You're gonna see me in your dreams tonight
My face is gonna haunt you all the time
I promise that you gon' want me back
When your world falls apart like shattered glass
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: