Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Alone in this world since you left me

Nu har jag tagit mig tid till att blogga lite igen. Finns varken tid eller ork i mig att göra det annars! Men nu så.

Igår gick jag till skolan och märkte att det fanns inte ett skit att göra som vanligt! Men fick en uppgift av min metor iaf, gå och skruva åt alla skruvar på alla stolar på skolan...... Skit kul! Men det tog inte så lång tid, fick hjälp så. Efter 20 min var det avklarat och jag fick gå hem. Gick hem och slängde i mig lite mat, sen cyklade jag hem till mamma.
Började att limma fast den andra listen runt dörren på bilen. Mitt uppe i allt så kommer dom där förbannade stenläggarna som inte pratar svenska och frågar om ägaren till huset var hemma. Så jag gick in och hämtade mamma.. Han stod jag tjatade på mamma och till slut sa hon ja. Så nu blir det mörkgråa med orange/röda stenar istället för grus på uppfarten! Hoppas det blir bra. Skulle vara klart imån.. Jag och mamma vart lite osamms efter det eftersom att det skulle kosta henne 28 lök (men hon prutade ner det från 47 iaf) och jag vart ganska så sur eftersom att jag inte visste om det skulle bli nå pengar kvar som jag ska leva på i sommar och till bilen. Vi stod och tjafsa ett bra tag, men hon lovade att jag skulle få mina pengar iaf.. Efter ett tag vart vi samms igen och jag gick ut och limmade fast hela listen medans Kalle och Emil höll på och fixa en ny tuta åt mig, så nu har man det med :) Skönt!
Bara en vecka kvar tills den ska besiktas, håll tummarna!

Idag var det lika slappt igen i skolan. Vi möblerade ett rum bara, sen fick vi gå hem innan lunch. Cyklade hem till mamma då och var där ett tag, sen cyklade jag hem till Louise och höll henne sällskap medans hon tvättade bilen :) Vi snackade om allt mellan himmel och jord, kul att göra det igen. Vi umågs ju inte så mycket nu för tiden, vilket är skit trökigt..
Låg och tänkte på igår innan jag somnade när vi var till Valkalampi med hennes pappa. Fyfan va kul vi hade! Ett minne för livet, helt klart =)

Efter att jag hade varit hos henne så drog jag hem till mamma ett tag till, sen hem hit igen till pappa. Har nyss slängt i mig två skivor av farbrors hembakta bröd och en skål med vanij yoghurt och äpplen, mums! Ska strax ut och gå den vanliga kvälls promenaden, måste ju röra på fläsket..

I helgen är det dröm festen, och High Speed Generation spelar. Måste nog ta mig dit och kolla då =) Dom är ju ruggigt bra! Men får se vilket väder det blir..

På torsdag är det avslutning! Ska blir fruktansvärt härligt med lov i några veckor, det behöves verkligen.

Nu ska jag fixa musiken på mp3n, sen ut och gå!
Tjing.


Nästa helg blir Vintjärn! Ska bli kul.
Några fler som ska dit? :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: