Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ingen ork

Det får bli en kort blogg, är så trött och slut så jag vill bara slänga mig i sängen..

Idag var det den stora dagen, då bilen skulle besiktas. Denna dag började med att jag vaknade halv 4 av att solen sken in i rummet, helt underbart! Det var så fint ute. Sen efter det somnade jag inte om fören vid halv 8, och bara några minuter senare kommer mamma och väcker mig. Usch vilket dåligt humör jag fick då! Kan ju bli ganska så gring på morgonen, men i morse var det extremt. Likså för mamma och lillebror, så ni kan tänka er hur vi bråka om ingenting här hemma, tidigt på morgonen.. Hur som helst så följde jag iaf med mamma till återvinningen och slänge en massa skit, sen åkte vi och handlade.

När vi kom hem så slängde vi i oss lite mat, sen kom Micke och fixade min ruta på bilen. Det tog typ 1½ timme innan den satt där den skulle. Efter det var det stressigt, hade en kvart på mig att städa ur bilen och skruva dit dom sista sakerna innan vi skulle iväg och besikta den. Var lite nervös när vi kom till besiktningen, men det gick bra ändå. 4 st 2or bara! Tur att man fick en sånn pass trevlig kille som besiktade den. En 2a har vi redan fixat, 3 kvar nu bara. Och det är sånt man fixar på ett par timmar bara. Skönt! =)

Nu på kvällskvisten har jag varit ute och tagit mig en låång promenad. Träffade min käraste Lousie en sväng med och snacka lite gojja =) Trevligt! Kom nyss in, är helt slut. Skulle egentligen behöva duscha, men får ta det imån ist. Orkar bara inte nu.

Imån SKA jag städa mitt rum och resten av huset. Det ser förjäääävligt ut!! Sen ska jag och pappa gå till baken och växla pengar. Annars imån blir det nog bara lugnt.

Midsommar helgen är snart här igen! Tiden går fort. På fredag blir det god mat och fiske med familjen, sen på lördag blir det midsommar rocken i Vintjärn! Ska bli kul. Hoppas det blir fint väder bara!

Nu ska jag göra varma mackor och lägga mig framför tv'n!
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: