Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Jag blir galen!

Mina utslag gör mig knäpp! Det kliar som fasen. Folk lär ju tro att man har nå fel när man går och kliar sig i ansiktet/huve hela tiden..

I morse gick jag upp 07:30 som vanligt, skulle ju upp och cykla. Men inte fan fanns det nå ork i mig till det eller. Har dåligt samvete för det nu.. Jaja, det var väl inte hela världen! Åt lite frukost och gjorde mig klar, sen kom Jessica och Tomas och hämtade mig, sen åkte vi till Luther gården där vi skulle fika med klassen+andra klassen. Jätte god fika och Magnus blev glad över sin present han fick av oss. Han sa även några väl valda ord som inspererade mig riktigt mycket. Jag ska aldrig nöja mig mindre än vad mitt hjärta säger och inte göra något som får mig att må dåligt. Jag ska hitta min plats här i livet, jag tänker inte nöja mig med nått mindre. Aldrig.

Efter ett tag fick vi betygerna, och jag måste säga att jag vart besviken. 7 VG och resten G, nog för att det är bra, men jag trodde att jag skulle få några till VGn.. Nu är jag väldigt orolig över om jag kommer in på anläggning eller inte, så håll tummarna!! Kommer jag inte in så hoppar jag av eller så lär jag gå om. För jag vill inget hellre än att gå anläggning. Att sitta i en lastbil resten av livet kan jag bara inte tänka mig.. Så jag hoppas att jag kommer in..

Sen skulle vi gå till krykan, lika segt som vanligt. En massa sång bara, långtråkigt. Efter det så gick jag ner till stan och mötte upp mamma, vi gick runt och kolla lite. Hittade på en skjorta som jag köpte :) Sen åkte vi ner till rusta. Då fick jag dåligt tålamod (min mamma är såååå seg) och kände genast hur mina utslag började klia, det hade dom inte gjort tidigare. Så det verkar som om att det bara blir värre när jag hetsar upp mig? Så nu får ni inte vara bråkiga på mig, vill inte ha mer utslag nu :P

Åkte hem senare till mamma och tog en power nap och sedan lite tårta. Sen så åkte jag hem till pappa igen, var ut och gick en timme, och nu sitter jag här igen! Ska väl kolla på lite tv ett tag nu, sen sova. Ska upp och kolla på studenterna imån :) Sen blir det nog bara lugnt resten av dagen/kvällen. Ska bara hjälpa bror med rostlagningen på min bil..

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på dumburken.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: