Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Regn, bara regn.

När ska det ta slut? Det bara öser ner hela tiden ju! Va tråkigt det är.. Menmen, svensk sommar är underbar på sitt egna vis iaf!

Igår så svetsade brosan igen alla hål på min bil, vart bra :) Sen målade vi och greja lite. Emma och Krille kom förbi också, och dom hade lilla Tyson med sig :) Gogris! Krille skulle kolla och försöka förstå sig på varför mina lysen inte funkade, och efter ett tag kom dom väl underfull med det, för nu funkar dom! Medans karlarna höll på med min bil så stack jag och Emma iväg och köpte mat på viking :) Sen satt vi här hemma allihopa och åt, trevligt!

Sen vart det stressigt. Jag och brosan skulle hem till hans flickvän Linda på lite öl och spel. Så hoppade in i duschen och gjorde mig klar, det gick med räääser fart vill jag lova! Kom hem till Linda runt halv 10, då var Tina och Tobbe där med. Vart lite öl, spel och skit snack :) Det var trevligt! Kul med lite sällskap bara när det är sånt här skit väder! Jag blir så sällskaps sjuk då.. Runt 1 gick jag hem i regnet, somnade inte fören vid halv 4.

Medans jag inte kunna somna igår så låg jag och tänkte på vilka skitstövlar vissa killar är. Dom är som toaletter, fulla med skit eller upptagna. Iaf alla som jag har hållt på att träffa! Jag blir så less. Varför kan jag inte träffa en trevlig kille som jag skulle kunna passa bra ihop med? Tydligen är det svårare än man kan tro..

Just nu sitter jag och lyssnar på mannen, myten, legenden - Eddie Meduza och böjar känna mig taggad inför dom kommande helgerna. Först Vintjärn på lördag, sen ockelbo marknaden fredag efter (den 26), Big Lake Run i Rättvik lördagen den 27e och helgen efter det är de POOOOOOOOWER BIG MEET! Fyfan va kul! Sen drar jag till Norge och vilar upp mig en vecka innan det är dags för Classic Car Week. Och sen efter det är de bara 2-3 veckor kvar innan skolan börjar igen.. Denna sommar kommer att gå sjukt fort känner jag. Så det gäller att njuta!

Men som sagt, Vintjärn på lördag. Great Fun! Ses vi där tro? Hoppas det.

Nu ska jag äta nå götta, sen sova.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: