Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Student 2009

I morse gick jag upp kl 7 även fast jag har lov. Skulle nämligen vara fan-bärare och skulle vara på skolan 08:45. När jag kom dit så kände jag hur sorligt det kommer att bli när jag sitter där inne, för sista gången nästa år. Men samtidigt kommer det att bli kul! Hur som helst, jag och Jessica satt där och såg dumma ut ett tag, sen vid 10:15 tiden var det dags att börja gå mot kyrkan. Segt som vanligt att sitta i kyrkan och lyssna på allt, men det gick rätt fort endå. Innan sjävla avslutingen började i kyrkan så fick vi reda på att vi skulle vara fan-bärare åt hela sandvikens gymnasieskola, inte bara fordon. HUUUU vad pinsamt det var! Vi var dom första som gick ut ut kyrkan, alla kolla på oss. Hatar sånt! Vi ställde oss först i ledet och efter oss kom rektorerna, orkestern och sist alla studenter. Så fick vi gå från kyrkan, genom stan och till stadsparken och sist upp på kullen. När man kommer upp på kullen står det flera hundra nedanför, höll på att dö! När man gick på stan var det extremt pinsamt med, det var ju så mycket folk där.. Fast lite kul var det ju! Inte alla som för göra det där eller. Fick dessutom ett varsit present kort på SF bio av rektorn för att vi ställde upp.

Guuud vad jag längtar till jag tar studenten! Att få skrika och härja på det där viset, måste vara hur kul som helst!!
Grattis till alla som jag känner som tog studenten förresten!

Efter att alla hade fått sin minut att sjunga eller prata så gick vi ner och kollade lite. Sen gick jag hem och hämtade min väska och cyklade hem till mamma. Emil svetsade igen det sista hålet i bagagen, och jag kollade mest bara på. Nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra ikväll? Det lutar åt att det blir nå smaskigt och kolla på en film, verkar ju inte hända nå roligare än det så!

Nä, nu ska jag ta och rensa min gaderob, det behövs!
Tjing

Orkar inte lägga in bilder här, kolla min bilddagbok istället.
http://webbwilder.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1244757601&id=378902730#0
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: