Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Arga supportrar

Satt nyss och läste på VSK supportrarnas hemsida.. Dom verkar vara lite griniga efter gårdagens förlust? Haha. Vissa kallar Murren för ''tjock, fet och ful''.. Har dom inte sett deras egna nr 16? Hur biffig är inte han då? Om Murren är fet, så är det dags för deras nr 16 att söka till tjockholmen! För Murren är då en pinne jämfört med honom..
Och så satt dom och skrev att dom vann ''klackmatchen'', att dom överröstade SAIKs klack.. Och det kan jag faktiskt hålla med om. Det var inte fören i slutet av andra halvlek klacken kom igång riktigt.. Under första halvlek var det mest bara tyst, och så var det bara samma ramsor om och om igen. Hoppas att det är fler som vågar ta initativ till att dra igång olika ramsor imån på matchen, och att alla supportrar som är där tar i för kung och fosterland när som sjunger. SAIK behöver allt stöd dom kan få nu så dom kommer till en SM-final i år igen!

I morse vaknade jag halv 8, och när klockan var halv 9 så var jag ute och sprang.. Ibland undrar jag hur jag orkar egentligen :P Men det var skönt ialf! När jag kom hem igen så packade jag ihop lite saker som ska med hem till pappa. Efter det lagade jag mat, tog reda på disken och tvättade. Efter det slocknade jag en timme i sängen. Och nu då? Finns ingenting att göra! Brukar jämt ha nått att göra, men inte idag. Så det blir bara till å slappa. Håller på och laddar ner lite filmer som man kanske kan kolla på senare.. Auschwitz rättegången, Hitler - förintelsen, Nazismens bödel, Saints and soliders, Slagfält - den västra muren, Sophie Scholl och Stauffenberg. Bara filmer och dokumentärer om Hitler, Nazismen och andra världskriget, jag älskar det! Får aldrig nog av det. Även fast jag vet rätt mycket om det så får jag aldrig nog.. Så ska nog kolla på några av dom lite senare.

Ska ringa pappa om ett tag och smöra lite så man får pengar till matchen imån. Eller ja, ska fråga om han kan betala en räkning på 236 kr åt mig. Den räkningen kommer förmodligen nästa vecka lagomt till han får lön så.. Har lagt undan 220 kr till den, men då kan jag ta dom och åka på matchen. Det blir 250 kr för buss och inträde.. Så får hoppas att han går med på det :)

Nu ska jag hitta på nå vettigt att göra. Städa rummet kanske? Det skulle behövas.
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: