Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Att det ska vara så jävla svårt

Har haft en bra dag idag, fram tills jag fick höra ''det där''.. Jag blir bara så jävla besviken, så in åt helvetes jävla besviken ska DU veta. Jag blir så trött på personer som visar sig vara nån helt annan än vad man trodde. Att folk inte fattar att dom faktiskt NEDVÄRDERAR sig själva när dom beter sig som dom gör. Och att dom faktiskt SÅRAR andra. Det är så jävla SJÄLVISKT så det är sorligt. Vafan, ska det vara så in i nordens jävla svårt att stå på egna jävla ben för en gångs skull!? RYCK UPP DIG!!!!!  Som sagt, jag blir så besviken. Så fruktansvärt besviken. Jag hoppas att du är stolt över dig själv.

Gick till skolan och hade svenska. Skulle läsa en bok tills idag, men den jag lånade läste jag två rader ur sen tröttna ja. Så jag kom på den briljanta idén att ta en bok som jag redan har läst! Så det fick bli Anhörig, den bästa boken jag nånsin har läst faktiskt. Fast då är det iofs inte så många böcker jag har läst heller :D Mumlade på i kanske en minut om boken, och vips så hade man godkänt på den delen med. Sen skulle vi skriva om ett barndomsminne. Jag tog när min mormor dog, det är nått jag aldrig kommer att glömma. Kan fortfarande höra hur hon kämpar för att få luft, även fast det är 7 år sen hon dog.. Efter svenskan gick jag upp till fordon och väntade på mamma och pappa. Vi hade utvecklingssamtal och det gick galant! Jag kommer att ha mindre praktik nu ialf, skönt. Ska få vara inne på skolan istället. Det är meningen att jag ska ha praktik nästa vecka, men det struntar jag i. Sätter inte min fot på det där företaget nå mer!

Nu sitter jag här igen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Funderar på att gå ut och gå en sväng.. Ikväll är det ju bandy, SAIK - VSK, tredje matchen i semin mellan dom. Önskar att man hade kunnat åkt dit, men ekonomin räcker inte till det. Så får se matchen på tv istället! Sara sa att vi skulle kolla på matchen tillsammans, får se om det blir så :) Alltid trevligare att ha nån att skrika och dampa tillsammans med :D Haha. Hoppas verkligen att dom vinner ikväll ialf.

Nu ska jag hitta på nått vettigt att göra.
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: