Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

BYE BYE BAJEN!!!!

Släger in ett kort inlägg innan jag går och lägger mig.

Just nu är jag så glad så jag skulle kunna springa runt jorden. SAIK VANN MOT HAMMARBY OCH ÄR NU I SEMIFINAAAAAALLL!!! Dom spelar mot västerås i semifinalerna. Machen för övrigt ikväll var under första halvlek så jävla värdelös. Men andra halvlek, jag finner inga ord. Helt oslagbar! Jag har aldrig varit så nervös och förbannad i hela mitt liv! Har aldrig sett så mycket slagsmål på plan heller. Spelare, hjälmar, klubbor och bollar flög hit och dit. Och så klart skulle bajen ha turen på sin sida, dom fick in 3 tur mål, och ett riktigt spel mål. SAIK därimot kämpa sig igenom försvaret som var tätt som mossa, och satt bollen där den ska vara. Det stod 4-4 och alla trodde att det skulle bli förlängning och eventuellt straffar, men när det var 1½ minut kvar bangar nån in bollen (kommer inte ihåg vem det var) och så står det 5-4, så jävla härligt så det går inte att beskriva!! Helt sjukt. Så som sagt, nu blire semifinaler mot västerås.. Kommer att bli svårt för SAIK att slå dom, dom är riktigt bra. Men man kan alltid hoppas att det blir en final och SM guld i år :)

Nu ska jag sluta trötta ut er med mitt bandy snack. Annars idag så har jag varit hemma hos mamma under dagen och gjort lite nytta. Sen åkte vi hem till morfars lägenhet och började sortera sånt som ska kastas och inte.. Och jag och mamma kom överrens, fixar jag ett jobb under denna månad så är lägenheten min. Så nu ska jag söka jobb tammefan! Jag SKA ha ett. Jag har bestämt mig för det. Skulle va så skönt att flytta hemifrån :)

Nu blire till å borsta gaddarna, sen sova. Ska upp till skolan igen imån, fyfan. Vill inte! Har ialf bara en lektion, logistik. Som tur är. Efter det ska jag till badhuset och sola och simma!

Adjöss så länge.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: