Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

CCW & Power Meet

Sitter och kollar runt på lite bilder ifrån CCW och Power Meet :) Funderar starkt på att boka en camping plats till Power Meet med. Den Till CCW är ju redan fixad.. 420 kr blir det för 3 nätter i Västerås. Men måste se över det där med hur det blir med pengarna först. Håller tummarna för att mamma får så mycket som möjligt för lägenheten, för desto mer får jag =)  Längtar så sjukt mycket till sommaren! Det ska bli den bästa sommaren nånsin, eftersom att det är sista sommaren man inte jobbar (förmodligen).. Nästa sommar har man ju tagit studenten och då är det dax att börja jobba på en gång. Så just därför ska jag se till att göra allt det jag vill under den här sommaren. Men det är ju pengarna som styr det. Men det fixar sig! Om jag så ska behöva panta burkar :P

Börjar 12:40 idag.. Och jag vaknade 08:30. Had ju kunnat sova till 11 om jag så vela,  men det gick inte. Så jag gick upp och åt lite frukost, sen fick jag för mig att cykla 8 km på motionscykeln. Känns bra! Och nu sitter jag här och lyssnar på rockklassiker och drömmer mig bort. Jag vill ha sommar, sol, värme, cruisingar och en jävla massa öl nu! Det kommer att bli så underbart.

Hittade lite fina bilder från CCW / Power Meet som jag tänkte dela med mig av :)



















Nu ska jag gå och göra mig klar och laga lite mat, sen bär det av till skolan :)
Har svenska, sen utvecklingssamtal. Får se hur fan det går då..
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: