Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Craig Morgan

Hittade en skit bra låt i Louise och Saras blogg :) Craig Mrogan - Interational Harvester.
Måste höras :)
http://www.youtube.com/watch?v=l3TjHe3S3dU

Just nu sitter jag vid brosans dator, har inte fått nån fart på min än. Har inte orkat kollat upp nå mer vad det kan vara för fel. Kanske finner ork till det ikväll.

Igår vart vi klar med projekt och företagande, *PUH* va skönt! Inte dåligt att klara av en 50 poäng kurs på 5 dagar eller. Men då har jag jobbat på så att ögona har varit på väg att ploppa ut också. Lämnade in jobbet igår till läraren, han tyckte att det såg bra ut :) Sen mellan 16:00-19:00 hade vi Risk ettan. Det är nån ny utbilding som man måste gå för att få ta körkortet. Den kostar mellan 800-1000 kr. Tur att man själv inte behöver betala det! Lite jobbigt var det att sitta där och lyssna på det, men jävligt bra undervisning var det. Det handlade om alkohol, droger och trötthet i trafiken. Alla vet ju att det är livsfarligt, men man får verkligen en bättre inblick i hur det kan sluta om man beger sig ut i trafiken påverkad. När man skulle gå dit så tyckte man att det var en helt onödig utbildning, men det är det verkligen inte!

Eftersom att vi blev klar med arbetet igår så var vi lediga idag :) Eller egentligen har vi estet, men känns onödigt att gå till skolan för en sånn onödig lektion. Så idag har jag bestämmt mig för att göra en massa nytta på bilen heeeela dan! Ska även städa undan lite här hemma. Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Det verkar inte hända nått kul ialf, så man blir väll bara inne och kollar på tv'n eller försöker fixa datorn. Verkar faktiskt som om att det blir en nykter och städad helg, men det dör jag inte av. Finns en massa som lär göras nu också. Har lovat mamma att jag ska hjälpa henne med att städa ur morfars lägenhet, och det tar ju sin tid. Sen kanske vi ska in till valbo och kolla på nya skor åt mig med. Så jag har ganska mycket planer inför denna helg. Men om det är nått annat kul som händer, så hör av er :)

Nu ska jag byta om till lort kläderna och gå ut i garaget :)
Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Ahhh! Ja Vintjärn asså. Men så vips så sitter man där helt plötligt. Går så jäkla snabbt.