Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Donglebaer

Har kommit på att norska är tammefan balnd det sexigaste som finns. Likså dalmål och norrländska. MUMS!

Gick till skolan och hade logistik i 2½ timme, sen sluta vi. Gick hem och åt då, sen slockna jag som en stock på soffan.. Skulle möta Louise halv 3 för vi skulle ner på stan och kolla om jag hitta nån present åt Sara. Sagt och gjort! Hitta en present ovanligt fort. Trodde vi skulle få yra runt där halva dan ja :P Men icke. Synd att man inte hade mer pengar så man hade kunnat köpa nått mer och kanske lite dyrare. Vi har ju trots allt varit vänner sen 3an.. Fyfan va jag hatar mitt fattiga student liv! Skulle gärna vela åka till västerås och kolla på matchen imån med, men det går ju inte.. SAIK förlorade ju igår, med 5-4. Men VSK hade bara tur. Att resa sig från 4-0 till 4-4 är var starkt gjort av SAIK! Som det stod i tidningen, matchen var deras. VSK gled in och vann matchen på en jävla räkmacka bara. Hoppas det går bättre imån då! Ikväll är det match mellan Edsbyn och Sirius igen. Hoppas att Sirius vinner!

Nu hade jag tänkt att kolla på film. Men jag kan inte bestämma mig för vilken. Rallybrudar, Valkyria eller Hitler - förintelsen? Hmm.. Ja, får se hur det blir. Efter filmen ska jag gå ut och gå minst en timme. Har slängt i mig lite för mycket gosaker dom senaste dagarna nu. Fy på mig!

På lördag ska Sara firas, längtar :) Men på fredag vet jag inte vad som händer och sker. Kanske ska göra nått åt bilen då? Har sagt att jag ska göra det skit länge nu, men jag kommer mig aldrig för att göra nått åt den. Men ska försöka få tummen ur röven och göra det på fredag.


Fan va jag saknar mitt röda hår =/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: