Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Falsket..

.. lär väl endå vara bland det värsta som finns? Jag förstår inte, är det verkligen så svårt att vara ärlig mot personer i sin omgivning och mot sig själv? I slut ändan inser man vilken skit man har satt sig själv i och den/dom andra. Och oftast har man bara sig själv att skylla. Vafan tjärnar man på det då? Ingenting. Jag blir så less.. Jag vet att jag inte ska lägga mig i sånt som inte angår mig, och det gör jag inte heller. Tänker inte göra det heller, hur mycket jag än vill! Jag vill bara inte att personer som står mig nära ska såras. Jag vill inte att nån ska såras! Att vrida in sig i lögner, tvekan och osämja - är det så man ska leva? Vart fan kommer man med det då? Det är dax att lämna boet, stå på egna ben. Sluta utnyttja. Att höra sanningen kan göra jävligt ont, det vet alla. Men att nån ska stå och ljuga en upp i ansiket, är det så mycket bättre då? Jag hör då hellre sanningen. Det gör nog alla, i slutändan. Så sluta för guds skull upp med lögnerna!

Det jag skriver är riktigt mot en viss person, och nej, jag tänker inte säga vem det är så det är ingen idé att ni frågar heller. Men jag hoppas att alla som känner igen sig i det jag skriver tar åt sig med.

Just nu sitter jag och kollar på bandyn, Edsbyn - Sirius. Sirius leder just nu med 1-0, härligt det. Hoppas dom vinner! Inte för att jag tror det. Men hoppas kan man alltid göra. Ska kolla klart på matchen sen blire sova!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: