Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag, igen..

Känns som om att det bara är måndagar och fredagar nu för tiden. Veckorna går så fort! Och det är ganska så skönt.. Men helgerna går ännu fortare. Och det är förståss inte lika kul. Hur som helst, fredag idag, ja.. Ställde klockan på 06:30 igår natt, och det var riktigt jobbigt att kliva upp i morse kan jag lova. Och det värsta var att man visste att man skulle ha idrott som första lektion - jippie! Not. Vi spelade nå konstigt skit som uppvärming och sen spela vi fotboll resten utav lektionen. Och min klass är då verkligen inte normala. Haha, dom kan inte vara seriösa för fem öre. Inte killarna ialf :P Men kul har vi! Till och med lärarna skrattar till slut, när dom märker att det inte går att få tyst på oss och vårat snack och roliga fylle saker som har hänt. Och mycket annat. Fan va jag kommer att sakna klassen när man tar studenten :P Aja, nu tappa jag tråden.. Efter idrotten så hade vi samhällskunskap. Är så trött på det! Det är så fruktansvärt tråkigt. Fick sluta lite tidigare ifrån det ialf, mötte upp Louise, Sara och Emelie då och käka. God mat i skolan faktiskt, för en gång skull. Gick hem efter att vi hade ätit. Skulle egentligen ha drama, men vafan. Jag orkade bara inte. Hade dessutom ont i huve och kände på mig att jag skulle få migrän. Men det gick över som tur var! Och det är jag jäkligt glad över. Annars hade jag bara legat i sängen hela dagen, och där får man ju ingenting gjort. Om man inte har sällskap då. Haha.

Gick hem till mamma runt 12.. Slängde i en maskin tvätt då och tog vek det som var tvättat. Nu ska jag gå och hänga upp det som är ny tvättat och sen slänga i en maskin till. Efter det blir det nog lite tv, sen ska jag jävlar i mig dra på mig lort kläderna och gå ut i garaget och göra nån nytta där med. Så är det bara! Ikväll blir jag nog bara inne som det ser ut som. Fast ja, man vet ju aldrig hur det blir med den saken.. Hoppas det händer nå kul ialf :) Hör av er!

Imån är det fest för Sara, det ska bli kul :)

Och SAIK förlorade ju igår, suck.... Med 5-3. Men jag kände faktiskt på mig att dom skulle förlora. När det blev 5-1 stängde jag av tv'n och hoppade in i duschen. Men nya tag på söndag! Då är det hemma match. Och då MÅSTE dom vinna. Likså på tisdag! Så är det bara.

Nä, tvätten var det ja..
Tjing


HAHA, nyaste bilden? Verkligen inte!
På den tiden hade vi jävligt kul =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Okej... ja man kan ju även bli trött på låtar då man hört dem till leda. Radion brukar ju kunna spela sönder bra låtar.

Trevlig Helg LundAnna.

2 Blondin Bellas Skink Chock
skriven :

Anna, Testat Eeze ? Det är är grymt bra mot migrän.