Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Glaaad :)

Igår så fick jag ett ''dolt nummer'' samtal. Jag svarar inte när det är sånna nummer. Och idag när jag läste min mail, så var det tydligen en ifrån  Bulldozer Group. Han ringde angående min ansökan om jobb i Furuviksparken i sommar :) Så jag ringde upp, och han ställde lite frågor och informerade mig om lite allt möjligt om jobbet. Det lät rätt lovande :) Dom sitter och går igenom alla ansökningar dom har fått in nu, men ringer bara till dom som är mest intressanta. Alltså måste min ansökning vara intressant :) Yeah, hoppas att jag får jobbet! Inte bara för pengarnas skull, det skulle bara vara kul att jobba där :) Han skulle höra av sig när det börjar närma sig att besämma säsongens arbetare. Även fast det inte skulle bli så att jag får jobbet skulle han höra av sig. Det är bra tycker jag, så man slipper gå runt och fundera på om man får jobbet eller inte. Säsongen börjar i Maj, så han bör väl höra av sig i April nångång.. HOPPAS!!

Gick till skolan kl 9 idag, satt och lyssna på Anders babbel om budget fram till lunchen. Fatta inte ett skit :P Har ju börjat med Projekt och Företagande nu, så nedrans jobbigt. Vi är tre i varje grupp som ska starta upp ett eget företag, från grunden. Helt själva. Och vi har bara en vecka på oss att fixa allting. Kommer att bli sena dagar känns det som..

Annars så har det varit helt underbart väder idag som alla kanske redan har märkt :) Det gör en glad. Lite värme och sol ger en extra energi.

Ikväll är det Sveriges värsta bilförare, det kan man ju bara inte missa!

I helgen då? Är det nå kul som händer? Hör av er!

Tjingeling.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: