Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Here I go again on my own

Idag har det som vanligt inte varit en särskillt händelserik dag. Gick till skolan kl 11 och fyllde i nått papper, sen gick jag mest runt och väntade på att svenskan skulle börja (12:40) Läste två sidor om nå skit om medeltiden, sen gjorde vi inte så mycket mer. Satt mest och fjanta oss, som vanligt :P Min klass kan inte vara seriösa för fem öre, för det mesta. Haha! Men kul har vi, som fan. Efter skolan gick jag hem och slängde i mig lite mat, sen gick jag hem till mamma och väntade på att hon skulle bli klar. När hon blev det så åkte vi till morfar och hälsade på. Det verkade rätt bra med han nu ialf :) Skönt. Måste komma dit och hälsa på lite oftare.

Promenixade hemåt till pappa igen efter det. Har nyss lagat lite mat, fiskpinnar och egen potatismos. Mumisgt! Just nu sitter jag och funderar på om jag ska hoppa på motionscykeln ett tag. Men det känns som om att det inte finns så mycket ork till det. Men det skulle behövas! Nä, skippar det. Förhoppningsvis ska vi gymma på idrotten imån, så får pumpa lite extra då :)

Idag fyller Sandra 18 år, grattis! Och imån ska hon firas. Men det blir nog ganska så lugnt för min del imån tror ja. Men så brukar man ju säga.. Hade tänkt att göra nån nytta på bilen på lördag så vill gärna vara ganska så pigg då. Är dessutom inte så party sugen av nån anledning. Vad är det som händer med mig!? :P Haha. Man kanske börjar bli gammal. På lördag är det fest på Rowdy's också, men där måste man ju vara 18 för att komma in. Suck. Lät som om att det kommer att bli några fester där framöver, men själv får man icke vara med. Tråkigt, eftersom att många man känner kommer att befinna sig där. Vilket betyder att det kommer att bli mindre festandes med dom, that suck's! Hm, aja.. Det är väl som det är med det. Finns inget jag kan göra åt det så.

Nu ska jag kolla på tv till ögonen börjar bli sömniga. Ikväll är det Sveriges värsta bilförare med, så det måste jag se! Det är så sjukt kul att se vilka dåliga chafförer det finns.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Blondin Bellas Skink Chock
skriven :

jag har försökt men utan framgång att du och dom andra ska komma in..



men tyvärr =(