Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

I don't know what to do

Igår vaknade jag upp av att jag kände hur solen stack i ögonen, och jag kände genast hur ont i huvet jag hade. Men det gick dock över fort.. Låg kvar ett tag och bara funderade. Är det så här jag vill ha det? Supa sig mer eller mindre redlös och vakna upp hos nån jag inte känner/knappt känner. Och svaret fick bli - ja, ett tag till ialf. Jag menar, jag är 17 år.. Jag har hela livet framför mig att skaffa en karl igen och ha ett seriöst förhållande. Tills den dagen jag känner mig redo för ett förhållande igen tänker jag göra vafan jag känner för. Sen om man ångrar det dagen eller inte, de var skit de samma. Shit happens! Det känns faktiskt som om att ''my love life'' är det enda som går bra för mig just nu. Jag trivs så bra med att vara singel. Förr kändes det som om att singel livet inte var nått för mig, men ack så fel man kan ha!

Hur som helst, igår morse gick jag hem vid halv 10.. Det vart inte många knop gjorda då. Jag duschade och gjorde mig klar, sen kom syskona Westblom och hämtade mig och så åkte vi och handla på Willys :) Deras föräldrar har ju stuckit till Thailand i typ 7 veckor nu så det lärade införskaffas lite mat. När vi kom hem till dom så började jag och Louise göra tacokladd :) MUMS! Jag bjöd henne på mat i lördags, och hon bjöd mig igår :) Vi kan det där med mat vi! Efter bakis maten kollade vi på bandyn. Saik vann mot Hammarby med 10-4 (!!!!) Så jävla underbart! Men jag gick hem efter första halvlek, var tvungen att gå hem till pappa då. Vart liggandes på soffan resten av kvällen och somnade tidigt.

Idag och imån skulle jag ju ha haft praktik, men jag sjukanmälde mig ifrån den. Ska säga ifrån mig praktiken nu.. Jag vet varken ut eller in, men det känns just nu som om att jag inte vill bli lastbilschafför nå mer. Har sökt till anläggning, jag hoppas att jag kommer in. Annars så kommer jag nog hoppa av skolan, så som det känns nu ialf. Har utvecklingssamtal på torsdag, ska prata med min mentor då om allt. Får hoppas att vi finner en lösning. Både mor och far är så oroliga över att jag ska hoppa av. Och det är jag själv med. Jag vill inte göra dom besvikna.. Men sammtidigt kan jag inte fortsätta att utbilda mig till nått jag inte vill bli bara för att dom ska bli nöjda. Aja, orkar inte tänka på det nå längre. Det är de enda jag har tänkt på hela dagen..

Och så är det ju den där förbannade bilen. Måste göra mig av med den! Men först måste den ju så klart bli klar. Så ska försöka göra nått åt den i helgen.

Imorgon är det match 2 av 3 i kvartsfinalen mellan Saik och Hammarby, och denna gång är matchen hemma. Hoppas att Saik vinner! Det skulle ju absolut inte sitta fel.

Nu blire dusch, tv och sen sova. Ska nog till morfars lägenhet imån och hjälpa mamma att packa grejjer.
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: