Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ikväll gäller det!

(Den som inte är intresserad av bandy kan ju skippa det här)
Jajjamensan, ikväll gäller det. 5e och sista semifinalen mellan SAIK - VSK, laget som vinner går till SM-final. Jag hoppas verkligen att SAIK tar sig till finalen i år igen, men det blir inte lätt. VSK är starka, MEN, SAIK är bättre! Faktiskt. Om dom bara kan hålla fokus hela matchen.. Men hur det än går, så är redan SAIK vinnare i mina ögon. Jag menar, vem kunna tro att dom skulle ta sig så här långt!? Jag njuter fortfarande över att dom slog Hammarby i kvartsfinalen.. I början av säsongen visste man inte riktigt om dom spelade bandy ens. Men nu på slutet har dom varit ett lag i världsklass! Speciellt dom yngre spelarna, Mårtensson, Jansson och Haraldsson.. Tonåringar allihopa, och dom är redan bättre än många andra i bandy världen. Och så Mossberg som kom tillbaka från Ryssland och har gjort succé! Dessutom Lusen som har blivit en utav de bästa backarna som kan åskådas.. Sen får man ju inte glömma Murren, vilken lirare.. Det är väl dom det har gått mest snack om. Men alla i laget har varit så otroligt starka på slutet! Jag hoppas på det bästa ikväll, men som sagt, dom är redan vinnare i mina ögon och i så många andras med!

Idag vaknade jag av att solen sken in i rummet. Låg och drog mig en timme sen gick jag upp och gjorde mig klar, och började vandra hem till pappa. Så nu sitter jag här, ny duschad med handuken i håret. Ska strax laga lite mat, pyttipanna får det bli idag! Orkar inte göra nått annat. Efter det så ska jag väl börja göra mig klar, jag och Sara åker nämligen till Västerås ikväll och kollar på matchen! Ska bli kul.. När jag kommer hem därifrån så blire till å sova på en gång, ska upp till skolan imån igen. Suck, men man måste ju.

Nu ska jag städa undan lite och laga mat. Sen bär det av till Västerås!
Tjing.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: