Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Pajj dator

Ja, min dator har pajjat. Skulle starta den idag, och allting var borta. Alla program. Tur som var så har jag alla bilder och så på en extern hårddisk. Det gick att komma in på internet ialf, men även fast det inte var nå program eller nått kvar på datorn så stod det att hårddisken var full. Huh? Försökte med både det ena och det andra, men näädå. Till slut tröttna jag och satt mig vid fars dator istället. Så det kanske bli lite dåligt med bloggande framöver, tills jag hittar nån som kan fixa datorn åt mig eller tills jag köper en ny. Kanske åker och kollar på en ny i helgen.

Gick till skolan idag och fortsatte jobba med projekt arbetet. Fick rätt mycket gjort idag, men det är mycket kvar med. Fick tid på Länsförsäkringar kl 10 på torsdag, då ska vi ansöka om lån. Fast allt är ju såklart bara på låtsas. Men vi måste göra det, även fast det känns fjantigt. Det är ju bra att vet hur det går till när man ska söka lån. Speciellt när det gäller så mycket pengar. Om vi ska få vårat företag att gå runt så lär vi låna MIST en miljon. Ska räkna vidare på det imån..

Gick/jogga hem till mamma efter skolan. Satt där och väntade på att hon skulle komma hem ifrån morfars lägenhet. Det var nämligen några som vela kolla på den idag. Morfar köpte den för 45 000, mamma la ut den för 60 000. Men fick 105 000 (!!!) Helt sjukt. Jag skulle aldrig ge mer än 50 000 för den! Men han som köpte den var tydligen rätt tät och var i behov av en lägenhet fort så.. Känns bra att hon fick så pass mycket för den :) Morfar har ju ingen använding för pengarna nu, så mamma kommer väll förmodligen få allt. 73 500 får hon ut rent efter skatt. Det är rätt bra ändå! Och hon har lovat mig att jag ska få pengar till bilen då :) Så jag får den klar. Känns skönt! Snart är det ju sommar, då ska den vara klar!

Nu ska jag duscha och sova. Ännu en hård dag i skolan imån, suck....
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: