Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trött idag igen

Är helt slut efter denna dag. Även fast jag inte har gjort så mycket. Det har mest varit jobbigt psykiskt.. Först allt arbete i skolan, har jobbat på bra idag med. Innan lunch stod allt stilla i huve på mig. Kunna inte skriva ett enda ord till. Så då fick det bli lite mat och sen var man igång igen. Nästan klar med arbetet nu :) Ska till banken imån och kolla om vi får nå lån, sen är det bara lite till som ska skrivas och lämnas in. Hoppas vi hinner klart med det imån så man kan vara ledig på fredag! Ska även på risk utbilding 1 imån mellan 16:00-19:00.. Så det betyder att jag går i skolan i 11 timmar imån, det sög ju? Men det är väll bara att ta sig igenom det. Snart är det ju lov igen så!

Sen har dagen varit allmänt jobbig psykiskt för att jag känner en sånn press på mig. Jag vet liksom inte vad jag vill nå längre med nått överhuvudtaget. Speciellt när det gäller kärlek. Hjärtat har delat sig i två delar, och jag vet inte vilken del jag ska lyssna på. Jag mår ju så bra singel just nu, vill inte riskera att allt ska bli skit igen. Allting blev skit jobbigt när du sa att du vela försöka igen, och att du är 100% säker på det. Jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Var ut och joggade en timme och rensade tankarna lite nu på kvälls kvisten. Så jag är helt slut i hela kroppen nu! Så det får bli en dusch, och sen sova. Måste vara pigg och alert imån om man ska till banken och tjata åt sig 1,5 miljoner. Fast allt är ju på låtsas, men det måste göras seriöst så..

Nä, dusch vare ja..
Tjing!


Ingen dålig bil det där inte..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: