Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trött

Drog mig upp ur sängen 07:30 imorse, hade gärnat stannat kvar i sängen men det var ju dax att dra sitt feta arsel till skolan igen. 2 veckor sen sist jag var där nu.. Har kommit på att jag bara kommer att vara på fordon 2½ timme när vi har logistik, sen så har vi ju truck också. Men det håller man inte på med längre än en timme i veckan.. Lite tråkigt att man är där så lite faktiskt. Aja.. Slutade halv 12, då gick jag och åt med Sara sen for jag hemåt och hämtade lite grejer, sen ner till badhuset. Simma och sola :) underbart. Sen gick jag hem och slängde i mig lite mellanmål, la mig på soffan efter det och slockade ett par timmar. Mamma ringde och väckte mig och frågade om jag skulle med till lägenheten och hjälpa till lite. Sagt och gjort! När vi satt där och kollade igenom alla fotoalbum från när man var liten och när mamma var liten så insåg jag hur fort livet går egentligen. Det är ju helt sjukt.. Och då mitt uppe i allt bestämde jag mig för att inte flytta. Jag kom att tänka på att jag ska ta vara på den tid jag kan med min familj. Jag träffar dom knappt nånting nu, hur skulle det då bli om jag flyttar? Så ja ger upp det där med att ta över morfars lägenhet, jag väntar med flytt tills jag har gått ut skolan. Men har ialf sökt jobb på vendator, hoppas jag får det :) Lite extra pengar skadar ju aldrig! Dessutom sa mamma att jag skulle få en del av pengarna som vi får för lägenheten, så dom pengarna jag får ska jag lägga ner på bilen :) Så då har jag råd att ha den kvar med. Så det känns bra!

Imorgon ska jag till skolan och fylla i nått papper och efter det har jag svenska och sen slutar jag. Ska försöka få tummen ur röven imån med och hälsa på morfar. Annars så blir det nog bara lugnt.

Vad händer i helgen? På fredag så ska Sandra firas. Men på lördag då? Vill hitta på nått kul. Hör av er!

Nu blire dusch och sen sova.
Tjing.

You can't quit until you try
You can't live until you die
You can't learn to tell the truth
Until you learn to lie

You can't breathe until you choke
You gotta laugh when you're the joke
There's nothing like a funeral to make you feel alive

Just open your eyes
Just open your eyes
And see that life is beautiful.
Will you swear on your life,
That no one will cry at my funeral?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: