Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

ÄNTLIGEN

Yeeej, klarade truck kortet idag :) Gick hur galant som helst! Hade 10 min på mig, gjorde det på under 5 :) Så obeskrivligt skönt att ha det översökat! Lite små stolt över mig själv faktiskt, trodde aldrig att jag skulle klara det..

Efter att jag hade gjort det där på morgonen så låg jag och Jessica mest i sofforna och snacka skit, finns ingenting att göra i skolan.. Eller jo, körkortstest och plugga till logistik provet. Men det orkade vi bara inte! Vid lunch gick jag hem..
La mig då och tog en tupplur, sen hoppade jag på motions cykeln och cykla 8 km, duktig ja! Tänkte ut och springa först, men får så djävulskt ont i benen och höfterna av att springa på asfalt :S Gjorde det igår kväll i en timme, har fortfarande ont. Och på fredag har vi cooper testet på idrotten, vill inte springa allt för mycket innan det så jag klarar av att göra de..

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Blir väl tv, och kanske ut och handla lite med pappa. Ikväll är det ugly betty och despret housewifes, ska kolla på det sen blire sängen! Imån har jag bara en lektion, logistik. Men min lärare är inte där så ska ha tuck avslutning med Bosse och Tommy istället, ska få kortet då :) Sen på torsdag har jag bara sveska, och på fredag har jag tre lektioner och efter det ska jag hem till mamma. Ska nog färga håret på kvällen då, så man kanske ser ut som folk igen. Sen är det äntligen lördag :D

Och lördag betyder vår cruising i gävle! Och även grillning och förfest hos mig, kommer att bli great! Blir runt 10 st hos mig :) Känner på mig att det blir en rolig kväll. Hoppas det blir bra väder också!

Nu blire tv ett tag, sen ska jag tvinga med mig pappa till willys.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny D
skriven :

GRATTIS =)