Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dra skinnet bakåt

Eddie Meduza - Mannen myten legenden! Jag tröttnar ALDRIG på han! Man har ju hört han låtar 100 tals gånger, men tammefan att man diggar dom lika mycket än. Klassiker som skinnet, gasen i botten, mera brännvin, ragga runt och runke ball - tröttnar aldrig! Helt underbara är hans låtar, även fast dom i grund och botten egentligen är hela värdelösa. Men låtarna är så otroligt sköna! Hur kan man egentligen komma på sånna där sjuka låt texter? Han hade verkligen talang, på sitt egna vis, faktiskt! Han kommer föralltid att vara min största idol. Hans låtar kommer aldrig att dö ut! Har vissta perioder som jag lyssnar på annan musik, som hårdrock och kanske lite mer modern musik.. Men jag kommer alltid tillbaka till raggar musiken och rockabillyn, det är mitt liv! Det är jag, verkligen. Jag tror faktiskt helt ärligt att jag kommer att vara raggare tills den dagen jag dör, och efter det till och med. Jag kanske inte klär mig som en raggare jämt eller beter mig som en, men längst inne i hjärtat är jag en. Helt klart! Och så kommer det att förbli, även fast jag har mina perioder som jag lyssnar på nå helt annan musik.. Sen får alla andra tycka vad dom vill om mig!
Så, nu fick jag säga det också!

Som ni kanske förstår sjävla så sitter jag och lyssnar på godingar med Eddie just nu och har logistik häftet brevid mig och försöker göra mig tid till att plugga till provet tills på onsdag.. Men jag kan bara inte! Nu är jag alldeles för taggad till sandviken cruisingen, power meet och ccw! Kommer inte kunna koncentrera mig ett dugg om jag ska försöka plugga nu. Men jag måste känner jag, kan inte ett skit typ =/ Och provet skulle tydligen vara stort, runt 70 skriv frågor. SUCK! Aja, det är bara att bita ihop och försöka göra det bästa utav de!

I morse skulle jag ut och köra lastbil, trodde jag ja. Min mentor hade bokat lastbilen för 3 veckor sen, och när vi kommer ut för att hämta den så skulle helt plötsligt anläggarna ha den till att hämta grus. Och det måste ju gå före.. Men vafan!! Dom hade väl kunnat kolla före om den var bokad? Men nej då. Ååååh, jag blir så less. Min lärare blev det med, alldeles röd av illska blev han, eftersom att det inte är första gången det händer direkt. Han svor till och med, och det gör han aldrig! (han pluggade till att bli präst förut och är kristen då antar ja) Menmen, gick in och läste på lite provet istället och gick hem till lunch.

När jag kom hem så frågade jag mamma om jag fick gå förbi morfar en sväng (är ju fortfarande sjuk så hon vill inte att jag ska gå dit och smitta ner honom, därför frågade jag innan) men då ringde hon upp och sa att han hade åkt till sjukhuset :( Ambulansen hade hämtat honom i morse för det var så dåligt med han. Tårarna började rinna på en gång när hon sa det, och sen gjorde dom det i flera timmar. Känner på mig att det inte är långt kvar här i livet för honom.. Men han är ju trots allt 85 år, så det är nog dags för honom nu.. Men ändå, det känns förjävligt :( Jag älskar dig morfar <3

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga.
Tjing!


Inte världens bästa kort, jag vet.. Har knäppt på korten med mobilen.
Ska iaf föreställa morfar och hans häst när han är ute och jobbar på första bilden,
sen på andra står han och håller i deras tjur i nosringen. Inte världens mista tjur heller direkt :P


Morfar var stilig må ni tro i sina yngre dar när han låg i flottan :)


Mormor, jag och morfar :) Där var man en liten skit bara!


Måste slänga in en bild på mamma och hennes gamla häst med.
Så otoligt fin häst! 
Som sagt, inte världens bästa bilder med det syns vad det ska föreställa iaf :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sara
skriven :

älskar dig vännen<3